خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: شهروندان همدانی روز گذشته 355 مرتبه با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد 10 مورد منجر به عملیات شده است.
کد خبر: ۹۲۶۰۰۶۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰

برقراری 355 تماس با سامانه 125 همدانآتشپاد محمدرضا بیاناتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات سازمان، پنج عملیات اطفای حریق و پنج  عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در۲۴ ساعت فعالیت در  3 مرداد ماه بوده است.

وی گفت: شهروندان همدانی روز گذشته 355 مرتبه با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد 10 مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه 16 تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است، گفت: تماس‌های برقرار شده با سامانه 125 همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل 40 تماس اشتباه و متأسفانه 289 مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

وی اضافه کرد: عملیات‌های انجام شده در این مدت پنج مورد آتش‌سوزی شامل حریق باغ در شهرک بهشتی، حریق مخروبه در منوچهری، نشت سوخت خودرو در خیابان پاسداران و دو مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در باغ ایرانی و جولان بوده است.

بیاناتی عنوان کرد: همچنین پنج مورد عملیات امداد و نجات شامل دو مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در بلوار کاج و 18 متری ذوالفقار، نجات افراد محبوس شده در منزل در میدان باباطاهر، مهار حیوانات در خیابان شهدا و رهاسازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه 12 بوده است.

وی تصریح کرد: تعداد پنج نفر نجات یافته طی این عملیات‌ها گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات