خبرهای داغ:

گرامیداشت سالروز ازدواج فرشته‌های آسمانی در شاهرود

به مناسبت اول ذی‌الحجه و گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ​و «روز ازدواج» مراسمی در نمازخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ​شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۰۱۷۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
گرامیداشت سالروز ازدواج فرشته‌های آسمانی در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همزمان با اول ذی‌الحجه و گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و «روز ازدواج» مراسمی در نمازخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که با حضور رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود و همچنین کارکنان کتابخانه عمومی مهر برگزار شد، ابتدا حدیث پرمحتوا و شریف کساء قرائت و سپس به مدیحه سرایی در مدح این ازدواج آسمانی پرداخته شد.
در حاشیه برگزاری مراسم حجه‌الاسلام حسین عمرانی امام جماعت اداره ضمن اشاره به گوشه‌ای از ازدواج این بزرگواران، نکاتی راجع به اهمیت ازدواج در اسلام بیان نمود.
وی گفت: یکی از برنامه‌های تهاجم فرهنگی استکبار و دنیای غرب رواج بی‌بند و باری و تزلزل بنیاد خانواده است و لازم است خانواده‌های عزیز و گرانقدر ایران اسلامی به این موضوع توجه کافی داشته باشند.
عمرانی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی خانواده‌ها در جامعه امروز و مشکلاتی که از جانب کشور آمریکا و هم پیمانان غربی‌اش بر مردم ایران تحمیل شده است چه خوب است که خانواده‌ها در جهت کمک به جوانان به منظور تسهیل در امر مقدس ازدواج و تشکیل خانواده به برگزاری ازدواج‌های آسان و به دور از تجملات و سخت‌گیری‌های معمول اقدام نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار