دهمین یادواره شهدای عشایر روستای پارت و مسک در میناب

یادواره شهدای عشایری روستای پارت ومسک در صعب العبور ترین ارتفاعات شهر هشتبندی در میناب برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۰۴۶۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از میناب، این یادواره با حضور جمعی از مردم ولایتمدار شهر هشتبندی و شهرستان منوجان و برخی از مسئولین شهرستان ها در ارتفاعات روستاهای پارت و مسک از توابع شهر هشتبندی برگزار گردید.
سرهنگ پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: ما دعوت شده به این یادواره هستیم و اگر شهدا ما را دعوت نکنند ، هرگز توفیق حضور در این یادواره معنوی در این صعب العبور ترین ارتفاعات این شهرستان را نداشتیم و باید دنبال رو راه نورانی شهیدان باشیم و اجازه ندهیم خون شهدا هدر رود.
وی افزود :طبق آیه صریح قرآن کریم شهدا زنده اند و ناظر بر اعمال ما هستند باید این را بدانیم که شهیدان حاجت ما را چنانچه که به مصلحت ماباشد به ما خواهند داد.
احمدی نیا تصریح کرد: هیچ معامله ای بالاتر از معامله با خداوند وجود ندارد و شهیدان با نثار خون خود در راه اسلام بهترین معامله را با خداوند کردند و هرکس معامله با خدا کند برای همیشه در تاریخ جاودان خواهد ماند.
حجت الاسلام و المسلمین رضوانی امام جمعه شهرستان منوجان نیز، شهدا را مایه عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت :یاد شهدا باید همیشه در جامعه ما زنده باشد.
حجت الاسلام و المسلمین رضوانی گفت: شهدای روستای پارت و مسک نه صدای امام را شنیدند و نه تصویر امام را دیدند و از طریق پیک و خبری که به آنها رسید بدون تعلل به ندای امام لبیک گفتند و جان شیرین خود را در راه این نظام و انقلاب و فداکردند.
وی افزود: سرخی خون شهیدان اقتدار پوشالی آمریکا و غرب را در هم شکسته و امروز مردم آمریکا نیز از ظلم و تبعیض بین آنها به تنگ آمده اند و خواستار تحولی اساسی در نظام حکومتی آمریکا هستند و انشاءالله به زودی شاهد فروپاشی و نابودی این نظام مستبد در جهان خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار