فرمانده سپاه پارسیان:

صندوق قرض الحسنه بسیج فرصتی برای اشتغال جوانان

نشست مسئولین صندوق های قرض الحسنه مردم یار و اشتغالزا با رئیس اداره کار، فرمانده سپاه پارسیان و رئیس صندوق کارآفرینی امید برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۰۵۲۲
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،فرمانده سپاه پارسیان از راه اندازی صندوق های قرض الحسنه بسیج جهت پرداخت تسهیلات برای مقابله با بیکاری خبر داد.

دهدار رئیس اداره کار پارسیان، گفت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به سال جهش تولید نامگذاری شده است نقش کارگران به عنوان گردانندگان چرخه تولید بسیار حائز اهمیت است و توجه به کارگران و برطرف کردن مشکلات آنان گام اساسی در تحقق شعار امسال است.

 

وی، بسیج و سپاه را عضو جدانشدنی جامعه کارگری دانست و همیاری و کمک های خیرخواهانه این نهاد انقلابی را در ایجاد امنیت و بهبود معیشت آحاد جامعه مهم عنوان کرد.

 

سرگرد پاسدار مجید رنجبری، فرمانده سپاه پارسیان گفت: کارگران مهمترین فعالان اقتصادی و اجتماعی جامعه محسوب می‌شوند و چرخه‌های تولید و اقتصاد کشور با بهره گیری از وجود این افراد می‌چرخد و کارگران پایه و اساس توسعه کشور است.

 

وی، توجه به بیمه کارگری و توجه به معیشت کارگران در این برهه زمانی که با شیوع ویروس کرونا خیلی از کارگران بیکار شده اند و باید مسئولین مربوطه توجه ویژه‌ای به معیشت این کارگران داشته باشند.

 

سرگرد رنجبری، تصریح کرد: در بحث اشتغالزایی با همکاری بسیج سازندگی، صندوق کارآفرینی امید و اداره کار رفاه و امور اجتماعی از طریق ظرفیت صندوق های قرض الحسنه اشتغالزا و مردم یار بسیج با مشارکت مردم و بسیجیان تسهیلاتی تدارک دیده شده که از این طریق با توانمند سازی مردم زمینه اشتغال جوانان فراهم شده و می توانند با دریافت تسهیلات برای خود و خانواده هایشان اشتغازایی ایجاد کنند و با مسئله بیکاری مقابله نمایند.

 

فرمانده سپاه پارسیان، با اشاره به اینکه در شرایط تحریم قرار داریم و باید این فضا شکسته شود بیان کرد: با مدیریت جهادی و اخلاص می توان از سختی ها و تنگناها عبور کرد و همه مردم و مسئولان باید پای کار بیایند تا بتوانیم موفق شویم.

ارسال نظرات