فرمانده سپاه ناحیه فارسان:

جهش تولید اقتصاد را تحریم ناپذیر می کند

فرمانده سپاه ناحیه فارسان گفت: جهش تولید و حمایت از تولیدات داخلی می تواند اقتصاد کشور را ایمن و تحریم ناپذیر کرده و دشمن را از تحریم و فشار اقتصادی ناامید کند.
کد خبر: ۹۲۶۰۵۴۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که در دنیا علی رغم تمام فشارهای جهانی بدون اینکه از مواضع خود عقب نشینی کند مسیر پیشرفت را طی کرده و توانسته قله های پیشرفت و قدرت را یکی پس از دیگری فتح کند، تا جایی که تمام دنیا چه دوست و چه دشمن ورود ایران به جمع قدرت های جهانی و تاثیر گذاری ایران بر معادلات منطقه ای و جهانی را پذیرفته اند. امروز دشمنان تحریم های سخت و ظالمانه را علیه ایران اسلامی اعمال کرده اند که نظیر این تحریم ها در تاریخ دنیا وجود ندارد؛ اما قابلیت های کشور عزیزمان به حدی بالاست که می تواند به راحتی از این تحریم ها عبور کند به شرطی که در مسیری که مقام معظم رهبری می فرمایند گام برداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان در گفتگو با خبرنگار ما به نامگذاری سالها توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و آنها را چراغ راه عنوان نمود و گفت: برای پیگیری و تحقق شایسته شعار سال در مراحل زیادی باید تلاش کنیم.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی، افزود: باید توجه داشته باشیم که منظور از تولید صرفاً تولید کالاهای فیزیکی نیست؛ بلکه تولیدات علمی و فرهنگی، به خصوص تقویت تولیدات فرهنگی مناسب در فضای مجازی را هم شامل می‌شود؛ ولی با این حال تولید کالاها و خدمات فیزیکی حائز اهمیت فراوانی است.

وی ادامه داد: همچنین باید توجه داشت که جهش تولید و حمایت از این تولیدات داخلی باید تا جایی ادامه یابد که اقتصاد کشور را تحریم‌ناپذیر کند، همانطوریکه پیشرفت نظامی کشور، دشمن را از فکر حمله نظامی ناامید کرده است.

سرهنگ یزدانی در ادامه گفت: موانع مختلفی برای جهش تولید در کشور وجود دارد که برای رفع آنها باید پیگیری و تلاش کرد. جهش تولید راهکاری مناسب برای رسیدن به خودکفایی و عدم وابستگی اقتصاد به نفت به شمار میرود.

وی افزود: جهش تولید نیازمند تلاش همه جانبه است؛ خرید کالاهای ایرانی نیز به عنوان یکی از پیش نیازهای جهش تولید و موجب رونق تولید و بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور خواهد شد.

 

ارسال نظرات