خبرهای داغ:
یادداشت،

رفیق آسمانی من، حاج عبدالله عرب نجفی

بسیج و بسیجی بودن موثرترین راه است برای ادای دین به خون شهداست،چند جمله ای با رفیق آسمانی من حاج عبدالله عرب نجفی
کد خبر: ۹۲۶۰۶۲۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
رفیق آسمانی من، حاج عبدالله عرب نجفیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود،
انکه ایستاد تیپ دوازده قایم (عج) بود (مقام معظم رهبری مدظله العالی)

چند جمله‌ای با رفیق آسمانی من
چند روزی است دلم بی تابی میکند به ناچار به کاغذ وقلم رو می‌اورم هر سال این روز‌ها چه شور و حالی بر پا بود با رفقا یک گوشه‌ای می‌نشستیم یک به یک خاطرات را مرور میکردیم خاطراتی که هر کدام را از یک راوی شنیده بودیم، اما همیشه بغضی عجیب گلوگیرمان است غربت سردار شهیدم رفیق شهیدم بدجور دلمان را اتش میزند راستی حاجی رشادت هایت در کدام کتاب گنجانده شد؟ میدانی که روی سخنم از کجاست.
از همان زمان که دشمن به چند فرسخی خاک پاک میمهنمان رسید، رو به لشگر اسلام کردی و گفتی مگر که این ناجوانمردان از روی جنازه من رد شوند که از خط بگذرند، یکی از همرزمانت میگفت اولین گردان که مقابل منافقین در تنگه چهارزبر ایستاد و از وجب وجب خاک پاکمان پاسداری کرد گردان سیدالشهدا بود به فرماندهی سردار شهید حاج عبدالله عرب نجفی بود.. یادش بخیر آن همه تواضع و فروتنی هیچ گاه خود را فرمانده نمیدانستی همیشه میگفتی من لیاقت ندارم فرمانده این‌ها باشم این بچه‌ها همه نماز شب خوان هستند ان وقت من به ان‌ها دستور بدهم من از روی هر کدام از ان‌ها خجالت میکشم.... قلمت بشکند‌ای تاریخ چگونه این همه رشادت را از یاد برده‌ای سردارم برای غربتت همین بس که حتی در شهر و وطن خود نیز غریبی و کسی از رشادت‌های تو یاد نمیکند، اما قسم به ایه ایه قران که تو یک بار هم از ما غافل نشدی حق همشهری را خوب به جا اوردی‌ای کاش کمی از دریای معرفت تو نصیب ما نیز میشد به خدا که روسیاهیم به خدا که شرمگین هستیم به خدا که از روی همسر و فرزندانت خجالت زده هستیم، اما به قطره قطره خون مقدس تو و همرزمانت سوگند که به پا می‌خیزیم و دنیا را از تو و رشادت هایت، از دریای معرفتت لبریز میکنیم نسل‌های بعدی را جوری تربیت میکنیم که لالایی طفلانشان رشادت‌های تو همرزمانت باشد...
دوست شهید، شهیدت میکند
رفیق شهیدم سردار شهید حاج عبدالله عرب نجفی (شیر مرد تنگه مرصاد)
بسیج و بسیجی بودن موثرترین راه است برای ادای دین به خون شهدا...
فرازی از وصیت نامه سردار شهید حاج عبدالله عرب‌نجفی‌ای مردم هر انسانی از تقوی به خدا می‌رسد و به درگاه خداوند بی تقوایان راه ندارند پس تقوی را پیشه کنید.
برادران اسلام غریب است اسلام را در هر حال یاری کنید و بدانید که خداوند با صابران است.
و، اما‌ای برادر مسئول شما هر مسئولیتی که بر عهده داری خدای تبارک و تعالی را نظاره گر اعمال و رفتار خود بدان که مولی علی (ع) فرمودند: حق را بگویید هر چند به ضررتان باشد. مردم را دلسرد نکنید که خداوند شما را نخواهد بخشید.
شادی روحشان صلوات
پایگاه بسیج راضیه حوزه بسیج جامعه زنان زینب کبری (س) شهر کلاته خیج
ارسال نظرات
پر بیننده ها