فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از اجرای مرحله دوم " نهضت کمک مومنانه " از عیدقربان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۰۷۳۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، "سردار جمال شاکرمی " با اعلام این خبر گفت:در ادامه رزمایش موفق و اثربخش کمک مومنانه که حماسه و موج امید و عزت را در جامعه ایجاد کرد و رضایت مقام معظم رهبری (مدظله) را به همراه داشت و در استان ایلام با همت مردم عزیز بیش از ۴۲ هزار بسته معیشتی در بین خانواده های آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا توزیع شد و موجب همدلی در بین آحاد مردم شد ، در نظر است تا در بستر زمانی پیش رو و با بهره مندی از ظرفیت معنوی مناسبت های مذهبی ، مرحله دوم رزمایش با عنوان "نهضت کمک مومنانه" برگزار شود.

 

وی اظهار کرد:مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در استان ایلام در سه محور جمع آوری کمک های مردمی، تعامل و هم افزایی با نهادها و دستگاه های استانی، تهیه بسته های حمایتی بصورت سبد معیشتی و بسته های لوزام التحریر دانش آموزان اجرا می شود.

 

سردار شاکرمی در ادامه گفت:این رزمایش در سه مقطع زمانی با استفاده از توان پایگاه های مقاومت، حوزه ها، بسیج خیرین، ادارات و نهادها اجرایی خواهد شد.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع)استان ایلام خاطر نشان کرد: زمان اجرای نهضت کمک مومنانه ازعید قربان تا غدیر ، دهه اول محرم و دهه آخر صفر خواهد بود و کمک ها در میان نیازمندان ، افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا توزیع خواهند شد.

 

وی بیان داشت: خیرین و مردم نیکوکار می توانند کمک های غیرنقدی را به پایگاهها وحوزه های مقاومت تحویل و مبالغ نقدی خود را به شماره کارت6273817010039166 و یا شماره حساب381035115020201

باعنوان "جذب و هدایت کمکهای مردمی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام " واریز نمایند.

ارسال نظرات