دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه قشم با رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص)

در این دیدار که تعدادی از اعضای قرارگاه معنویت و سلامت سپاه شهرستان قشم نیز حضور داشتند شیفت بندی لازم برای اعزام گروه های جهادی طلاب برادر و خواهر بسیجی برای خدمت رسانی به بیماران بیمارستان پیامبر اعظم و نیز خدمت رسانی به پرستاران عزیز برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت ‌.
کد خبر: ۹۲۶۰۸۶۰
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقشم ،حجت الاسلام امید درویشی ضمن تبریک انتصاب  دکتر حرآبادی بعنوان رئیس بیمارستان پیامبر اعظم گفت : طلاب و روحانیون بسیجی و همچنین بسیجیان پایگاه های مقاومت آمادگی لازم برای خدمت رسانی مطلوب به بیماران را در این شرایط حساس خواهند داشت ، همچنین در این جلسه جناب آقای دکتر اسلامی شورای شهر قشم قول مساعدت جهت تهیه ۱۲۰ دست لباس مخصوص برای پرستاران و گروههای جهادی طلاب بسیجی را دادند .

در این مراسم ریاست   اوقاف و امور خیریه شهرستان قشم حجت الاسلام صفری و حاج آقای موسوی معاون محترم تبلیغ شهرستان نیز برای خدمت رسانی هر چه بیشتر در مجموعه بیمارستان پیامبر اعظم اعلام آمادگی نموده و قول مساعدت وپشتیبانی لازم را دادند.

در ادامه جلسه  دکتر حرآبادی ریاست بیمارستان پیامبر اعظم از توجه طلاب و روحانیون بسیجی و مردم نسبت به مجموعه کادر درمان شهرستان صمیمانه تشکر کردند و عنوان داشتند : این جلسه زمینه‌ای باشد برای همکاری بیشتر  نسبت به کادر درمان شهرستان قشم عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار