خبرهای داغ:
تازه های پایگاه خبری پلیس خراسان جنوبی

توقيف سواري پژو با كشف 61 کيلو ترياک/ راکب موتورسیکلت به کام مرگ رفت

فرمانده انتظامي شهرستان سربيشه از توقيف سواري پژو 405 با كشف 61 كيلو و 300 گرم ترياك خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۰۸۶۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ احمد رضا كارگر فرمانده انتظامي شهرستان سربيشه اظهار داشت: مأموران انتظامي شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي از انتقال محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهاي عبوري اين شهرستان مطلع و بلافاصله بررسي موضوع را در دستور كار خود قرا دادند.

 وي افزود: مأموران هنگام كنترل محورهاي عبوري خودروي پژو 405 قاچاقچيان را شناسايي و به راننده آن دستور ايست دادند كه متهم بدون توجه به ايست پليس متواري شد.

 فرمانده انتظامي شهرستان سربيشه بيان داشت: مأموران در عمليات ضربتي خودرو را متوقف كردند و در بازرسي از آن 61 كيلو و 300 گرم ترياك كشف كردند.

 سرهنگ كارگر تصريح كرد: در اين رابطه خودرو توقيف و متهم با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

 

کشف 78کیلو تریاک در شهرستان قاین 

 فرمانده انتظامی شهرستان قاین از کشف 78 کیلو و 200گرم تریاک در اين شهرستان خبر داد.

 سرهنگ محمود زال بیکی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قاین با انجام اقادامات فني و اطلاعاتي از انتقال محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای عبوري این شهرستان مطلع شدند و بلافاصله بررسي را در دستور کار خود قرار دادند.

 فرمانده انتظامی شهرستان قاین بیان داشت: مأموران هنگام کنترل خودروهای عبوری سواری پژو قچاچقچيان را شناسايي و با اجراي طرح مهار متوقف كردند.

 وي افزود: مأموران در بازرسی از خودرو مقدار78کیلو و200گرم تریاک کشف كردند كه در اين رابطه یک متهم دستگیر شد.

 سرهنگ زال بیکی تصریح کرد: اقدامات مقابله اي با پديده شوم مواد مخدر همه جانبه بوده و رصد و پيگيري تحرکات باندها و شبکه هاي توزيع کننده مواد مخدر در دستور کار پليس است .

 

 کشف احشام قاچاق در شهرستان سرایان 

 فرمانده انتظامي شهرستان سرایان از کشف يك ميليارد ريال احشام قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ علي وطن دوست در تشريح اين خبر اظهار داشت: مأموران انتظامي پاسگاه "مصعبي" شهرستان سرايان هنگام کنترل خودروهاي عبوري به يک کامیون  حامل احشام مشکوک شدند و به راننده آن دستور ايست دادند.

 وي افزود: ماموران پس از متوقف كردن خودرو و بررسي مدارك بار 6 رأس گاو قاچاق و فاقد هرگونه مجوز بهداشتي را کشف و ضبط کردند.

 سرهنگ وطن دوست با بيان اينکه كارشناسان ارزش ريالي احشام قاچاق كشف را یک ميلیاردريال برآورد كردند، بيان داشت: در اين رابطه خودرو توقيف و متهم پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

 

 انهدام باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان نهبندان

 فرمانده انتظامي شهرستان نهبندان  از انهدام باند قاچاق مواد مخدر و كشف 45 كيلو و 500 گرم تریاک در اين شهرستان خبر داد.

 سرهنگ احسان رحيمی در تشريح اين خبر اظهار داشت: مأموران انتظامي شهرستان نهبندان در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و محورهای مواصلاتی به یک سواری هایما که توسط 2 موتورسیکلت اسکورت می شد مشکوک شدند و خودرو و موتورسیکلت ها را در عملیاتی پلیسی متوقف کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: مأموران در بازرسی از خودرو 45 کیلو و 500 گرم تریاک کشف کردند و در این رابطه 4 متهم دستگیر و باند حمل و جابه جایی مواد مخدر منهدم شد.

 سرهنگ رحیمی تصریح کرد: مأموران خودرو و موتورسیکلت ها را به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهبندان منتقل کردند و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

 وی با بيان اينكه مبارزه با پديده شوم موادمخدر با جديت از سوي پليس دنبال مي شود؛ به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي،با مرکز فوريت هاي پليسي110تماس و موضوع را به پليس اطلاع دهند.

راکب موتورسیکلت به کام مرگ رفت

سرهنگ محمدرضا خسروی رئیس پلیس راهور شهرستان بیرجند در خصوص جزئیات این تصادف افزود: ساعت 13:11 دقیقه امروز یک فقره تصادف بین سواری پراید و موتورسیکلت در تقاطع مسافر_رجایی بیرجند به پلیس راهور اعلام شد که بلافاصله کارشناسان در محل حاضر شدند.

وی افزود:متاسفانه راکب موتورسیکلت 16ساله در محل حادثه فوت و ترک نشین 17ساله که حال مساعدی نیز ندارد توسط اورژانس به بيمارستان منتقل شده است.

سرهنگ خسروی علت این تصادف را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیر مجاز توسط راننده موتور و عدم رعایت حق تقدم هنگام گردش از سوی راننده سواری پراید اعلام نمود و از رانندگان موتورسیکلت خواست برای سلامتی خود از کلاه ایمنی استفاده و تا رسیدن به سن قانونی و دریافت گواهینامه رانندگی از موتور استفاده نکنند.

 انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها