خبرهای داغ:

برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدا درهرسین

به مناسبت سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد، امام جمعه و برخی از مسئولین شهرستان هرسین با آرمانهای شهدا تجدید میثاق نمودند.
کد خبر: ۹۲۶۱۱۱۹
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین، به مناسبت سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد، امام جمعه و برخی از مسئولین شهرستان هرسین با آرمانهای شهدا تجدید میثاق نمودند.

حجّت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین در این مراسم اظهار داشت: پنجم مرداد ماه سالروز عملیات افتخار آفرین مرصاد که باید این روز رو گرامی بداریم، عملیات مرصاد یک اتفاق بود که ثمراتی بسیار بزرگی داشت.منافقین آمدند تصمیم گرفتند با حمایت استکبار و رژیم بعث می خواستند از غفلت هایی استفاده بکند و این نظام عزیز ما را ساقط بکند.

امام جمعه هرسین در ادامه خاطر نشان کرد: آمریکا محرک اصلی منافقین درعملیات فروغ‌ جاویدان‌ بود و در ۶۷/۰۴/۲۷ در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران قطعنامه ۵۹۸  را پذیرفته بود رژیم صدام با تصور اینکه نظام اسلامی‌ ضعف ‌پیدا کرده است مجددا به خاک ایران حمله کردند و در منطقه جنوب به خرمشهر و اهواز در جبهه‌های میانی و غرب کشور به عملیات نظامی مبادرت کردند.

 

حجّت الاسلام اجرایی در پایان اظهار داشت: دستاورد عملیات مرصاد سرافکندگی کاخ سفید و رسوایی منافقین بود و وحدت ملّی در کشور بیشتر شد.آن ها فهمیدن که با نظامی مردمی نمی شود شوخی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار