خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین

۴۹۲ کیلومتر از راه‌های استان قزوین خط کشی شد

حق لطفی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۹۲ کیلومتر از مسیرهای ارتباطی این استان با استفاده از رنگ سرد و گرم خط کشی شده است.
کد خبر: ۹۲۶۱۱۷۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶

جواد حق لطفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین افزود: ۲۶۰ کیلومتر از این عملیات با استفاده از تیم های امانی و ۲۳۰ کیلومتر به صورت پیمانی انجام شده است.

وی اضافه کرد:امسال در مجموع عملیات خط کشی و تجدید خطوط محو شده در سطح هزار و ۵۰۰کیلومتر از راه های حوزه استحفاظی این استان با هزینه ای بالغ بر ۴۵میلیارد ریال انجام خواهد شد.

حق لطفی، نصب و بهسازی ۲هزار و ۹۵عدد علایم ایمنی راه ها شامل اخطاری و انتظامی و نصب ۳۴۳ عدد تابلوی اطلاعاتی با اولویت نقاط پرتصادف و راه‌های گردشگری را از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای ارتقای ایمنی جاده‌ها عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به ارتقای حفاظ ایمنی میانه راه‌ها و نواحی پل و پرتگاهی و بهسازی حفاظ‌های موجود گفت: در همین راستا طی چهار ماهه نخست امسال ۲۱کیلومتر نیوجرسی بتنی و ۴۴ کیلومتر گاردریل در سطح راه‌‌های استان نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود: در این مدت همچنین ۲۴۴مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیر مجاز در این استان شناسایی و برای ۹۱مورد از تخلفات اخطار و توقف ساخت صادر شد.

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار