مدیر مؤسسه تأمین مسکن و عمران اجتماعی استان بوشهر در دیدار با معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی این استان از آماده شدن طرح مسکن معسرین بسیجی برای خانه ­دار شدن این قشر از جامعه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۱۲۹۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مهندس احمد رضا توسلی فرد با اشاره به طرح مسکن معسرین بسیجی گفت: تاکنون 7 هزار بسیجی معسر در کشور شناسایی شده است که این افراد فاقد مسکن شخصی بوده و از توان مالی خوبی نیز برای تهیه مسکن برخوردار نیستند.

وی افزود: بر همین اساس مقدمات طرحی با عنوان «طرح مسکن معسرین بسیجی» آماده شده است که در قالب آن با همکاری سازمان­ های لشکری و کشوری و با ارائه تسهیلات به این افراد تلاش می ­شود تا این افراد صاحب خانه شوند.

این مقام مسئول یادآور شد: در این طرح که در حال تصویب در رده ­های بالا دستی است قرار نیست هیچ مسکنی ساخته شود بلکه در جهت توانمند کردن معسرین بسیجی و کم کردن مشکلات آن ­ها قدم ­های بزرگی برداشته می شود.

مهندس توسلی فرد از همکاری این مؤسسه در طرح­ های ملی خبر داد و اظهار کرد: مؤسسه تأمین مسکن و عمران اجتماعی استان در پروژه طرح اقدام ملی دولت در زمینه ساخت مسکن به عنوان انبوه ­ساز با اداره کل راه و شهرسازی استان همکاری می ­کند.

وی اضافه کرد: مؤسسه تأمین مسکن و عمران اجتماعی استان بوشهر همچنین در طرح مشارکت در ساخت مسکن نیز به عنوان سازنده مسکن با اداره کل شهرسازی استان بوشهر همکاری می­ کند که در این همکاری، ارائه زمین با اداره کل راه و شهرسازی و ساخت مسکن بر عهده این مؤسسه است.

توسلی فرد در پایان با اشاره به نقش ­آفرینی مؤسسه تأمین مسکن و عمران اجتماعی استان در حوادث غیرمترقبه تصریح کرد: این مؤسسه در کنار اقداماتی که در زمینه مسکن انجام می ­دهد در حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله نیز در کنار سپاه استان به ارائه خدمت به مردم می ­پردازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها