همکاری خیرین حوزه سلامت دیلم ستودنی است

فرماندار دیلم گفت: همکاری خیرین حوزه سلامت شهرستان دیلم با دولت به منظور رفع کمبود‌های حوزه سلامت این شهرستان بسیار ستودنی و بی نظیر است.
کد خبر: ۹۲۶۱۴۵۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
فرماندار و رییس شورای سلامت شهرستان دیلم گفت
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، احمد دشتی فرماندار دیلم گفت: همکاری خیرین حوزه سلامت شهرستان با دولت به منظور رفع کمبود‌های حوزه سلامت شهرستان بسیار ستودنی و بی نظیر است.

وی اظهار داشت: خرید، نصب و راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان بقیه الله اعظم (عج) شهرستان دیلم یکی از مصادیق بارز همراهی و مشارکت دولت و خیرین حوزه سلامت شهرستان دیلم می‌باشد.

دشتی در ادامه بیان کرد: مجمع خیرین حوزه سلامت شهرستان از دیرباز تا کنون در رفع کمبود‌ها و توسعه فضا‌های درمانی شهرستان با دولت همکاری تنگاتنگ و مستمری داشته و دارند.

فرماندار دیلم تصریح کرد: این همکاری متقابل در راستای توسعه فضا‌های درمانی و ارتقا سطح شاخص‌های بهداشتی و درمانی شهرستان و همچنین تجهیز این فضا‌های درمانی بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: اعتبارات عمرانی خوبی در سال گذشته و به ویژه سال جاری برای تکمیل فضا‌های درمانی و بهداشتی بیمارستان شهرستان از منابع استانی با حمایت‌های مستقیم استاندار محترم بوشهر تامین و تخصیص داده شده.

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار