فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: به دلیل مدیریت خوب کادر درمان و علوم پزشکی، وضعیت استان در مقابله با این ویروس خیلی بوده است و عملکرد آنها قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۲۶۱۶۲۲
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در طول پنج ماه بحران ویروس کرونا به لطف خدا در لرستان شاهد فداکاری و مجاهدت کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی بوده‌ایم اظهار داشت: علیرغم سنگینی و فشار کار و همچنین رعب و وحشتی که در روزهای اول به لحاظ گسترش وسیع و کشندگی ویروس وجود داشت، کم کاری از سوی کادر درمانی استان ندیدیدم.

وی با تاکید بر اینکه هر چه دیده‌ایم توفیق، موفقیت و پیشرفت بوده و لرستان در این زمینه یکی از استان‌های موفق کشور بوده است، عنوان کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با پیگیری و تلاش، تجهیزات و اعتبارات خوبی برای استان جذب کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه مشکلات کادر درگیر با کرونا در استان حل شد، تصریح کرد: سپاه و بسیج هر چه کادر درمان را با روحیه و با شوق تر می‌دید، برای همکاری با آنها بیشتر ترغیب می‌شد.

سردار کشکولی با تاکید بر اینکه خوشبختانه فوتی‌های این بیماری در لرستان نسبت به استان‌های دیگر خیلی کم بوده است، افزود: این در حالیست که آلودگی و فوتی‌های استان‌های همجوار لرستان خیلی بالا بود.

وی بیان داشت: به دلیل مدیریت خوب کادر درمان و علوم پزشکی، وضعیت استان در مقابله با این ویروس خیلی بوده است و عملکرد آنها قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات