آتش سوزی در یک خط راه آهن در منطقه «تمپو تاون لیک» در آریزونای آمریکا منجر به سقوط پل و خارج شدن یک قطار باری از ریل شد.
کد خبر: ۹۲۶۱۶۳۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹

رسانه‌های خبری عصر چهارشنبه (به وقت تهران) گزارش داده‌اند خروج یک قطار باری از ریل به آتش‌سوزی در این قطار و ریزش بخشی از پل دریاچه مصنوعی «تمپ تاون» در ایالت «آریزونا» آمریکا منجر شده است.

یک سخنگوی اداره آتش‌نشانی در این منطقه گفت که یک فروند قطار باری از ریل خارج شد و باعث سقوط بخشی از پل بالای دریاچه «تمپ‌تاون» شد.

تصاویر و فیلم‌های منتشر شده از این حادثه نیز آتش سوزی مهیب و دود غلیظ به هوا برخاسته و حضور آتش‌نشانان را برای اطفای حریق نشان می‌دهد.

 آخرین اخبار دریافتی حاکی است که  این حادثه برای یک قطار باربری که حاوی چوب و الوار بوده روی داده  است. هنوز اطلاعاتی از علت این حادثه و تلفات احتمالی آن منتشر نشده است.

در  روزهای گذشته بیش از 10 حادثه انفجار و آتش‌سوزی در نقاط مختلف آمریکا و اغلب در مناطق صنعتی این کشور رخ داده که هنوز علت و جزئیات بسیاری از آن‌ها نامشخص باقی مانده است. روز سه شنبه نیز منابع خبری از وقوع آتش سوزی در یک مجتمع تجاری قدیمی و معروف  در شهر «سان فرانسیسکو» چهارمین شهر بزرگ در ایالت کالیفرنیا  واقع در آمریکا خبر دادند.

این آتش سوزی مهیب  صبح سه شنبه به وقت محلی در مجتمع تجاری «برتفلد سیلز»  در جنوب منطقه «مارکت» رخ داد و منجر به تخریب کامل این بنا شد.  تصاویر و فیلم‌های منتشر شده از این حادثه نیز برخاستن دود غلیظ به َآسمان را از این مجمتع نشان می‌دهد. این آتش سوزی نگرانی‌هایی را برای ساکنان محله های اطراف پدید آورده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها