امام جمعه ساوه:

سواد رسانه‌ای، کشور را از هجمه ها و التهابات مصون نگه می دارد

نشست هم اندیشی سواد رسانه ای و امنیت ملی با حضور حجت الاسلام دکترحسینی امام جمعه، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در دفتر امام جمعه ساوه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۱۶۴۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ امام جمعه ساوه  حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در این نشست ضمن پراهمیت خواندن نقشه رسانه ها گفت : باید خردورزی مردم را رشد دهیم تا هر خبری را باور نکنند.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی بیان کرد: رسانه های متحد و با سواد سهم وافری در توسعه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دارند.

وی با بیان اینکه متاسفانه از عدم سواد رسانه‌ای شهر سو استفاده می شود، اظهار داشت: سواد رسانه‌ای، کشور را از هجمه ها و التهابات مصون نگه می دارد.

حجت الاسلام دکترحسینی با اشاره به اینکه گاهی رسانه ها تنها نیت شهره شدن و تجارت دارند و سرنوشت کشور برایشان مهم نیست، اضافه کرد: برای مقابله با این آسیب آموزش دادن و تربیت کردن مردم و رسانه ها باید در دستور کار قرار گیرد و رسانه ها نیز انصاف داشته باشند.

دکتر صالح اصغری استاد دانشگاه هم گفت: متاسفانه کسوف و مرگ سواد رسانه‌ای رخ داده است و ارتقا فرهنگ کاربری و سواد رسانه‌ای باید اجرا شود.

دکتر احسان ساده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه هم بر جریان شناسی و کارکرد شناسی رسانه تاکید کرد. در این نشست، اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

 انتهای پیام/

 

ارسال نظرات