خبرهای داغ:

صنعت چاپ در بطن خود ارتباط بسیار گسترده‌ای با هنر و فرهنگ دارد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: صنعت چاپ در بطن خود ارتباط بسیار گسترده‌ای با هنر و فرهنگ دارد.
کد خبر: ۹۲۶۱۷۴۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
صنعت چاپ در بطن خود ارتباط بسیار گسترده‌ای با هنر و فرهنگ داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رئیس و کارشناس انتشارات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود از دو چاپخانه فعال شهرستان (چاپخانه زرین و کسری) بازدید نمودند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود، گفت: کارکرد‌های مختلف و تاثیرات گسترده صنعت چاپ در جامعه امروزی اهمیت خاصی به این صنعت هنر بخشیده است.
رضا مهدیان با اشاره به اهمیت و جایگاه صنعت چاپ افزود:در بخش تبلیغات محصول و خدمات بر کسی پوشیده نیست و این صنعت در بطن خود ارتباط بسیار گسترده‌ای با هنر و فرهنگ دارد و این امر اهمیت آن را دوچندان می‌کند.
وی هدف از این بازدید را دیدار و قدردانی از تلاش‌های مدیران و کارکنان محترم چاپخانه اعلام نموده و از نزدیک در جریان مشکلات موجود قرار گرفتند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود، با بیان اینکه در صنعت چاپ با توجه به جمعیت موجود، تعداد چاپخانه‌های شهرستان نسبتاً مطلوب است و در این سال‌ها توانسته‌ایم نیاز چاپی خود را تامین کنیم، بیان داشت: امیدواریم بتوانیم کمک کنیم تا مشکلات و مسائلی را که در مسیر توسعه این صنعت ارزشمند در شهرستان قرار دارد را برطرف نمائیم.
در این دیدار مسئولین چاپخانه از وضعیت موجود و شرایط کار مطالبی را بیان نمود.
یادآور می‌شود در حال حاضر ۳۰ چاپخانه در شهرستان شاهرود مشغول فعالیت می‌باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها