با حمایت سپاه کربلا صورت گرفت؛

تاسیس اولین مدرسه پژوهش محور در بابل

 نخستین دبستان ابتدای مفید با حمایت سپاه  کربلا در بابل به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۲۶۱۷۶۰
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،   نخستین دبستان ابتدای پسرانه مفید با حمایت سپاه  کربلا در بابل به بهره برداری رسید.

ایرج خدابخشی درگفت و گو با خبرنگار بسیج در بابل با اشاره به اینکه  دبستان مفید زیر نظر موسسه راهیان کوثر وابسته به سپاه  در سال تحصیلی جاری آغاز به کار خواهد کرد، گفت:‌از حدود ۴ سال پیش، برنامه ریزی سپاه درخصوص مجموعه‌های بلااستفاده و ایجاد فضای آموزشی بوده است.

 مدیر دبستان مفید با بیان اینکه ، مدرسه بالاترین کیفیت فضای آموزشی را برای دانش‌آموزان مهیا کرده است، افزود:‌این مجموعه آموزشی دارای سالن سرپوشیده، استخر و زمینی به مساحت ۸۰۰۰ مترمربع می‌باشد.

خدابخشی در ادامه با تصریح بر اینکه این مدرسه پژوهش‌محور است، خاطرنشان کرد: دانش‌آموز وقتی وارد مدرسه می‌شود دو نوع پژوهش را باید در این مدرسه دنبال کند لذا این پژوهش‌ها صرفا کتاب‌محور نیست؛ یک پژوهش در طول ۶ سال ابتدایی و یک نوع پژوهش نیز هر ساله انجام می‌شود.

مدیر دبستان مفید با اظهار به اینکه این پژوهش‌ها به‌عنوان طرح‌های تشویقی برای بورسیه تحصیلی در این مدرسه استفاده می‌شود، اضافه کرد: این یک مدرسه غیردولتی است، اما در مسئله هزینه‌های شهریه  سعی کردیم پایین‌ترین نرخ مصوب  رادر نظر بگیریم تا قشر متوسط نیز بتواند از این فضای آموزشی استفاده کند.

خدابخشی  به برنامه‌های این مدرسه برای دانش آموزان هم پرداخت و گفت:‌یکی از برنامه‌های ما ایجاد فضایی عملیاتی با رویکرد طبیعت‌محور برای دانش‌آموزان است لذا تربیت جسمی، هنری و مذهبی در این مدرسه به صورت خاص به آن پرداخته می‌شود.

به گفته این مدیر مدرسه، عمده فعالیت این دبستان سبک زندگی می باشد که  از جمله فوق برنامه‌ها است.

مدیر دبستان مفید در پایان یادآور شد: اجرای سیاست‌های رهبر معظم انقلاب همپای آموزش‌وپرورش در ایجاد تحول و تربیت یک نسل با ایمان در سیستم آموزشی از جمله دلایل تاسیس این مدرسه با حمایت سپاه بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها