همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان، رزمایش کمک‌های مؤمنانه در شهرستان مشگین شهر با حضور مسؤولان شهرستان برگزار و ۲۵۰ بسته معیشتی به نیازمندان اهداء شد.
کد خبر: ۹۲۶۱۸۸۴
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱

اجرای مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه در مشگین شهر/ اهدای ۲۵۰ بسته معیشتی به نیازمندان

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، همزمان با  فرا رسیدن عید سعید قربان، رزمایش کمک‌های مؤمنانه در شهرستان مشگین شهر با حضور مسؤولان شهرستان انجام شد.

محمد پورمند، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مشگین شهر در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در راستای عمل به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و کمک‌های مؤمنانه، به یاری خداوند و همکاری خیران و اهالی شهرستان؛ مرحله اول را به نحو احسن به سرانجام رساندیم.

وی افزود: با توجه به شروع گام اول مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه به مناسبت عید سعید قربان، تعداد ۲۵۰ بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند و اقشار کم‌درآمد منطقه در جهت مقابله و مبارزه با اثرات اقتصادی شیوع ویروس کرونا از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج و محلات اهدا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مشگین شهر گفت: همچنین با کمک‌های خیرین و مردم نوع‌دوست شهرستان، تعداد ۱۰ راس گاو و گوسفند تهیه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ذبح شده و در اختیار افراد بی‌بضاعت شهرستان قرار گرفت.

پورمند گفت: در مرحله اول حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در اختیار خانواده‌های کم برخوردار و کم درآمد قرار گرفته بود و با اجرای مرحله دوم، این کمک‌ها ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات