خبرهای داغ:

نمایشگاه دائمی دفاع مقدس فارس افتتاح شد

طی مراسمی با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه كشور، نمایشگاه دائمی دفاع مقدس فارس در محل مركز فرهنگی دفاع مقدس این استان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۶۲۰۸۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۸

همزمان با سفر محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه كشور به شیراز و با حضور وی، مراسم افتتاح نمایشگاه دائمی دفاع مقدس فارس در محل مركز فرهنگی دفاع مقدس استان عصر چهارشنبه، ۸ مردادماه برگزار شد.

سعید كوشكی، مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: امروز بعد از مدت‌های مدیدی نمایشگاه دائمی دفاع مقدس استان فارس به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ فضای روباز و فضای سر بسته و با حضور یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی، سپاه، نیروی انتظامی و جهاد سازندگی افتتاح كردیم.

وی با بیان اینكه این نمایشگاه می‌تواند یك كلاس آموزشی جدی برای انتقال ارزش‌ها و مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان باشد، افزود: هدف اصلی هم این است كه بتوانیم اردوهای نیم‌روزه آشنایی با دفاع مقدس برای دانش‌آموزان،‌ دانشجویان، كارمندان و اقشار مختلف جامعه در اینجا برگزار كنیم.

كوشكی بیان كرد: فاز یك موزه دفاع مقدس فارس شامل ساختمان گالری و خود ساختمان موزه بحمد الهی آماده است و امروز هم رئیس سازمان برنامه و بودجه كشور از این موزه و نمایشگاه بازدید كردند تا بتوانیم كمك ویژه‌ای از ایشان برای تكمیل محتوای موزه و رهاسازی مجموعه‌های اطراف موزه بگیریم تا این موزه بتواند‌ به‌عنوان قلب فرهنگی دفاع مقدس استان و جنوب كشور، بخشی از رشادت‌ها، شجاعت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان ما را به نسل آینده منتقل كند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار