خبرهای داغ:

دریافت سبد کلا برای مددجویان کرمانشاهی

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: طی هفته گذشته مبلغ 7 میلیارد و 700 میلیون تومان با سرانه 250 هزار تومان به حساب 30 هزار خانوار زیر پوشش کرمانشاهی .
کد خبر: ۹۲۶۲۱۵۵
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه: محسن رخصی امروز در جمع اصحاب رسانه در توضیح پرداخت اعتباری ویژه به عنوان کمک حمایت معیشتی، اظهار داشت: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا  با رایزنی کمیته امداد با نهادهای انقلابی اعتباری کمک ویژه معیشتی برای خانوارهای تحت حمایت ساکن شهر کرمانشاه اختصاص یافت.

وی ادامه داد: طی هفته گذشته مبلغ 7 میلیارد و 700 میلیون تومان با سرانه 250 هزار تومان به حساب 30 هزار و 874 خانواده زیر پوشش شهرستان کرمانشاه که شامل خانواده‌های دام تحت ،خانواده‌های تحت پوشش تبصره 14 و همچنین خانواده‌های چند خدماتی واریز شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در ادامه ار توزیع سبد کالا ویژه اعیاد قربان و غدیر میان مددجویان استان خبر داد و افزود: این سبد از ۱۸ مردادماه میان خانوار‌های مددجوی کمیته امداد در استان کرمانشاه توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: مددجویان با در دست داشتن کد ملی سرپرست خانوار و کارت بانکی صندوق امداد ولایت برای دریافت سبد‌ کالای خود از 18 مردادماه تا 30 شهریورماه به فروشگاه‌های رفاه مراجعه کنند.

وی با اشاره به میزان موادغذایی تعیین شده برای هر خانوار مددجو، افزود: سبدغذایی خانوار‌های سه نفره و بیشتر شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، ۲ عدد مرغ و سه لیتر روغن( از ۱۸ تا روز ۲۸ مردادماه)، سبد خانوار‌های ۲ نفره حاوی ۱۰ کیلوگرم برنج، دو عدد مرغ و دو لیتر روغن ( از ۲۹ مردادماه تا روز شنبه هشت شهریورماه) و همچنین این سبد برای خانوار‌های یک‌نفره شامل پنج کیلوگرم برنج، دو عدد مرغ و یک لیتر روغن (از ۹ تا ۱۹ شهریورماه) است.

وی در پایان، یادآور شد: خانوار‌های ساکن در روستا‌ها نیز از روز پنج‌شنبه ۲۰ شهریورماه تا روز یکشنبه ۳۰ شهریورماه می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های رفاه سبد کالای خود را دریافت کنند.

رخصی خاطرنشان کرد: خانوار‌های سه نفره به بالا می‌توانند از روز شنبه ۱۸ مرداد تا روز سه‌شنبه ۲۸ مرداد، خانوار‌های ۲ نفره از روز چهار شنبه ، خانوار‌های یک نفره از روز یکشنبه ۹ شهریورماه تا روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه و خانوار‌های ساکن در روستا‌ها نیز از روز پنج‌شنبه ۲۰ شهریورماه تا روز یکشنبه ۳۰ شهریورماه با در دست داشتن کد ملی سرپرست خانوار و کارت بانکی صندوق امداد ولایت برای دریافت سبد‌ کالای خود به فروشگاه‌های رفاه مراجعه کنند.

ارسال نظرات