خبرهای داغ:
روابط عمومی ناحیه امام رضا (ع) خبر داد:

همدلی از جنس عید قربان

همزمان با عید سعید قربان ۱۱۰ بسته معیشتی به همت پایگاه بسیج خواهران حضرت معصومه (س) حوزه شهیده هاشمی جهت توزیع در محله سلامت آماده سازی شد.
کد خبر: ۹۲۶۲۲۹۵
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، فرمانده پایگاه خواهران حضرت معصومه (س) ناحیه امام رضا (ع) با اشاره به ضرورت خدمت رسانی و محرومیت زدایی گفت: تلاش امروز در تهیه بسته‌های معیشت حاصل همکاری ارکان مسجد اعم از امام جماعت و هئیت امنای مسجد حضرت معصومه (س)، پایگاه بسیج، کانون و دفتر نیکوکاری مسجد می‌باشد.

محدثه داودی بابیان اینکه از ابتدای روز‌های کرونایی گروه جهادی مسجد حضرت معصومه (س) پای کار بوده است افزود: حضور دختران جوان و دغه دغه‌مند و تلاش برای خدمت رسانی با انگیزه مضاعف باعث شور و شوق در مسجد، برای تداوم این سنت حسنه شده است.

وی با اشاره به ذبح ۵ راس گوسفند برای روز عید قربان اظهار کرد: گوشت‌های نذری همراه با بسته‌های معیشتی برای خانواده نیازمند که قبلا توسط تیم شناسایی و تحقیق مشخص شده در محله سلامت توزیع خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود دومین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه پایگاه‌های مقاومت بسیج در مقطع زمانی عید قربان تا عید غدیر در تمامی محلات شهر قم اجرا خواهد شد.

انتهای پیام / کریمی
ارسال نظرات