خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در گفت و گو با بسیج:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، حقيقت واقعه غدير را تجلی اصول و دستورات دين مبين اسلامی از سوی پيامبر گرامی اسلام دانست.
کد خبر: ۹۲۶۲۳۱۳
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴

 حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت در گفا و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه سه نکته در رابطه با مسئله غدیر باید در دستور کار قرار گیرد، اظهار داشت: تبلیغ و بیان واقعه تاریخی غدیر، تبیین شخصیت و جایگاه امیرالمومنین علی(ع) و ایجاد پیوند بین انقلاب اسلامی و جایگاه غدیر باید مورد توجه باشد.

وی گفت: غدیر یک فرهنگ و نشانه جامعیت اسلام تا ابدیت است. ظرفیت‎های اسلام را تنها در غدیر می توان پیدا کرد چراکه غدیر یک حقیقت همیشه جاوید است که سرآغاز آن از مدینه، استمرار آن در کربلا و انتهای آن به ظهور منجی عالم بشریت ختم خواهد شد.

حجت الاسلام صمددوخت یکی از مسائل مورد نیاز نسل جوان را تبیین روحیه عدالت خواهی امیرالمومنین(ع) عنوان و بیان کرد: تبیین شخصیت فردی، دوران حکومت و آثار و کلمات حضرت علی(ع) به عنوان الگوی گفتاری و رفتاری بسیار مهم و لازم است.

وی تاکید کرد: آن چه که پس از عاشورا و کربلا بر اهل بیت(ع) و امت اسلام سپری شد، نتیجه شکستن حریم غدیر و ولایت بود، چراکه ولایت کلید همه ارزش های اسلامی و چراغ راه جامعه مدعی مسلمانی است و امروز نیز آن چه که ملت ها و کشورهای مسلمان درگیر در مشکلات و گرفتاری های گوناگون به آن احتیاج دارند، ولایت در سایه بصیرت است. به امید آن که ملت های بیدار شده اسلامی هر چه زودتر با نور ولایت، راه  خود را روشن سازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها