خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی قم اظهار کرد: در راستای هم افزایی و تعامل بین گروه‌های جهادی و جریان سازی کمک‌های مومنانه مردمی، باید فعالیت رسانه‌ای گسترده‌ای انجام شود.
کد خبر: ۹۲۶۲۴۳۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمود داوودآبادی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم گفت: فلسفه وجود این سازمان خدمت رسانی اعتقادی به مردم است و لذا زمانی که جامعه هدف ما دچار بحران و می‌شود به مثابه یک امتحان الهی برای خود تلقی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی در قالب مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی و مجموعه قرارگاه بسیج سازندگی از افتخارات ما به شمار می‌رود افزود: رویکرد جهاد سازندگی مشارکت و همکاری با مردم است و هدفگذاری اصلی آن است که کار مردم توسط مردم انجام شود.

داودابادی یادآور شد حرکت جهادی و مردمی برای رفع مشکلات و موانع مردمی رقم می‌زند و چنین حرکات کمک رسانی برای مردم توسط مردم نیازمند یک رسانه است که در کنار نقش مطالبه‌گری و اطلاع‌رسانی دقیق موتور محرکه هر دستگاه و نهاد باشد.

وی با اشاره به کمک رسانی مردم قم در شهر‌های سیل زده ادامه داد پس از سیل سال ۹۸ در استان لرستان ۹۷ واحد مسکونی به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد تومان در دو شهرستان چگنی و معمولان استان لرستان به واسطه تسهیلات ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از بنیاد مسکن و دولت و مبلغ ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی کمک‌های مردمی استان قم ایجاد شد .
 
مسئول بسیج سازندگی استان قم با اشاره به فعالیت ۲۴۸ گروه جهادی استان اظهار کرد: در راستای هم افزایی و تعامل بین گروه‌های جهادی و جریان‌سازی کمک‌های مردمی باید فعالیت رسانه‌ای گسترده‌ای انجام شود.
 
وی تاکید کرد امروزه جهت رسیدگی به کلیه مشکلات و موانع موجود بر سر راه معیشت و رفاه مردم یک متولی و سازمان مربوطه موظف است که گاهی غفلت و فراموشی سبب عدم رسیدگی به این مشکلات می‌شود و لذا تلاش ما بر این است تا اولویت سازمان بسیج سازندگی استان قم اولویت‌ها و انتظارات مقدور می‌باشد و آگاهی یافتن از انتظارات مردم از طریق رسانه‌ها باید صورت گیرد .
 
داوود آبادی گفت: سازمان بسیج سازندگی از کمترین امکانات بیشترین اقدامات را انجام می‌دهد و هیچ خواسته و مطالبه ای نیز ندارد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات