مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: با تداوم روند همكاری‌های بین سازمانی؛ ناحیه‌ی صنعتی- تخصصّی بادام تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۲۶۲۴۹۵
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛حمیدرضا فلاح با اعلام این خبر، افزود: بر اساسِ پیش‌بینی كارشناسان امر، ارزآوری حاصل از اجرای این طرح ، بالغ بر 50 میلیون دلار در سال خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: فاز نخست ناحیه‌ی صنعتی تخصّصی بادام با مساحت 50 هكتار و در اراضی موسوم به لاغدنبه در نزدیكی شهر سامان (قطب تولید بادام در استان چهارمحال و بختیاری) اجرا می‌شود كه در مجموع پس از بهره‌برداری كامل (بر مبنای 23 نفر اشتغال برای هر هكتار زمینِ صنعتی) 805 نفر مشغول به كار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مزایای احداثِ ناحیه‌ی صنعتی-تخصّصی بادام در جوار یكی از مراكز اصلی تولید این محصول در كشور ، گفت : صادرات كامل بادام و ایجاد صنایع تبدیلی و تكمیلی این محصول و حتّی سایر محصولات كشاورزی از مزایای این ناحیه‌ی صنعتی- تخصصی است كه می‌تواند به رویكرد مؤثّری در راستای ارتقای كمیت و كیفیتِ  این محصول بیانجامد.

ارسال نظرات