مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از اهدا 15 جهیزیه و توزیع 1000 بسته معیشتی در مرحله دوم کمک مؤمنانه در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۲۵۲۷
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، "فرشته نوروزی" مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمؤمنین( ع) ایلام، اظهار کرد: در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در ایلام ۱۵ جهیزیه به خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند اهداء و ۱۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع می‌شود.

 وی افزود: مقام معظم رهبری بر اجرای کمک مؤمنانه تأکید و توصیه کرده است لذا بسیج خواهران مثل همیشه در رزمایش کمک مؤمنانه در صف نخست خواهد ایستاد.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام، تصریح کرد: مرحله دوم این رزمایش در سه مرحله ۱۰ روزه برگزار می‌شود که مرحله اول آن( عید قربان تا غدیر) مرحله دوم آن دهه اول محرم و مرحله سوم دهه آخر ماه صفر از اربعین حسینی تا شهادت حضرت امام رضا(ع)  برگزار می‌شود و ان‌شاءالله همانند مرحله اول شاهد اتفاقات خوبی در استان هستیم.

نوروزی در پایان گفت: از پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌ها، بسیج، خیران، ادارات و نهادها دعوت به عمل می‌آید تا در این رزمایش شرکت کنند.

ارسال نظرات