خبرهای داغ:
مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی خبر داد

پخش 80 عنوان برنامه در دهه امامت و ولایت

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی گفت: 80 عنوان برنامه در دهه امامت و ولایت از صدا و سیمای خراسان جنوبی پخش می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۲۵۵۴
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آینه دار مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی از پخش ۸۰ عنوان برنامه در دهه امامت و ولایت از صدا و سیمای خراسان جنوبی خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۸ عنوان برنامه از صدا، ۱۶ عنوان برنامه از سیما و ۱۴ عنوان برنامه در فضای مجازی پخش می‌شود.

آینه دار با اشاره به اینکه رویکرد رادیوی خراسان جنوبی در دهه امامت و ولایت در وهله اول ایجاد فضای شاد معنوی با محوریت عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم است، افزود: بررسی حوادث تاریخ اسلام مربوط به اعیاد قربان و غدیر خم، معرفی کتاب‌های مرتبط و معرفی و استفاده از کتاب نهج البلاغه را در برنامه‌های مختلف رادیویی استان در دستور کار قرار دادیم.

وی گفت: در دهه ولایت و امامت در نظر داریم تا به موضوع عدالت محوری در برنامه‌های مختلف رادیویی بپردازیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی فصل نوجوانی، قاصدک، پیام امروز، افتوسرا، رادیو شب، دهکده، صبح شرقی، بهار نارنج، ویژه برنامه نماشم (عید تا عید سابق)، نجوای نیاز، میعاد جمعه و با خطیبان جمعه، شمیم وحی، سخنرانی عید قربان و عید غدیر و حدیث ولایت را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که حول محور ولایت و امامت از رادیوی خراسان جنوبی پخش می‌شوند.

آینه دار به شرایط شیوع ویروس کرونا و جایگزینی کاروان‌های شادی به جای مراسم در مساجد اشاره کرد و افزود: این مراسم از مرکز صدا و سیمای خراسان جنوبی پوشش داده می‌شود.

وی  گفت: همچنین در طول دهه امامت و ولایت برای پوشش مراسم بارگاه مطهر امام رضا (ع) با مشهد مقدس ارتباط برقرار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها