خبرهای داغ:
امام جماعت مسجد حضرت معصومه (س) قم:

در سایه هم دلی و همکاری می‌توان مشکلات را حل کرد

امام جماعت مسجد حضرت معصومه (س) محله سلامت قم با بیان اینکه بیماری کرونا، جهانی است و همه را درگیر کرده است گفت: این ویروس منحوس برخی خانواده‌ها را با مشکلات معیشتی رو به رو کرده است.
کد خبر: ۹۲۶۲۷۲۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۸


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام رسول قنبری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مساوات گفت: مردم مومن و خاصه نمازگزاران مسجد حضرت معصومه (س) در محله سلامت با هم دلی و هم یاری دست به دست هم دادن تا به مشکلات خانواده‌های نیازمند رسیدگی کنند.

وی با اشاره به هم افزایی و هم دلی نمازگزاران، هئیت امنای مسجد و پایگاه بسیج در مسجد حضرت معصومه (س) بیان کرد: الحمد الله حول محور بیانات مقام معظم رهبری همه باهم همکاری داشتند تا حداقل یک مشکل از مشکلات خانواده‌های نیازمند را برطرف سازند.

امام جماعت مسجد حضرت معصومه (س)، مشکلات اقتصادی را برای خانواده‌های نیازمند سنگین توصیف و تصریح کرد: این مساوات پیامبر بزرگوار اسلام که در دعای شعبانیه هم هست و مقام معظم رهبری هم که سلاله همان رسول الله (ص) هستند ما را و همه امت اسلام را به این امر ارشاد فرمودند.

حجت الاسلام قنبری با اشاره به توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی و قربانی ۵ راس گوسفند قربانی در راستای کمک به نیازمندان تاکید کرد: این اقدام مهم در سایه همکاری نمازگزاران و هئیت امنا و پایگاه بسیج و مشارکت آحاد مردم رخ داده است.

انتهای پیام / کریمی
ارسال نظرات