خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در گفت و گو با بسیج:

علت هجمه دشمن به سپاه، اقتدار این نیرو است/انجام رسالت در امور محوله کافی نیست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی با بیان اینکه انجام وظایف محوله رسالت اصلی است، اظهارداشت: در انجام رسالتم به امور محوله اکتفا نمی کنم.
کد خبر: ۹۲۶۲۷۳۵
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۱

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: نگاه حجت الاسلام حاج صادقی؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انجام برنامه های اثربخش در جامعه است و بر همین اساس تلاش داریم در انجام وظایف به این محور مهم توجه شود.

وی توجه به بحث خانواده، سبک زندگی اسلامی، حرکت های جهادی را از مهم ترین رویکردهای خود در اجرای وظایف برشمرد و گفت: به حرکت های جهادی علاقه مند هستم و خودم را همچنان در این سنگر می بینم و حرکت های جهادی را دنبال خواهم کرد.

حجت الاسلام سرایی توجه به زندگی نامه و وصایای شهدا و همچنین رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس را مهم ترین سرمایه خواند و تاکید کرد: در این راستا هم تلاش خواهیم کرد برنامه های محتوایی به جامعه ارائه دهیم چراکه بنا به تاکید رهبر فرزانه انقلاب دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند است.

وی توجه به راهیان نور و استفاده از راویان دوران دفاع مقدس در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مهم دانست و بیان کرد: امروز باید نسل جوان با دوران دفاع مقدس از طریق این حرکت ارزشی آشنا شوند چراکه دشمن با همه تجهیزات و تبلغات خود تلاش دارد آن را کمرنگ کرده و از بین ببرد.

حجت الاسلام سرایی در ادامه به وجود نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشاره و بیان کرد: این نهاد در بین نیروهای مسلح فقط در سپاه وجود دارد و این نشانگر جایگاه رفیع سپاه و تاثیر آن دارد که در طول 40 سال گذشته شاهد آن بودیم.

وی توجه به بعد معنویت را در سپاه برای ارتقای کارکنان سپاه مهم عنوان و اضافه کرد: ارتقای بعد دینی و معنوی کارکنان در ارائه الگوی عملی به جامعه از ارکان مهم است که در راستای ماموریت های حساس سپاه حیاتی بوده و رهبر فرزانه انقلاب همیشه به این بعد از سپاه نگاه و توجه ویژه دارند.

حجت الاسلام سرایی در ادامه توجه به بصیرت را در سپاه از شاخص های مهم خواند و خاطرنشان کرد: بصیرت و معنویت باید در سپاه توامان باشد تا بتوان مسائل روز را به خوبی تحلیل کرده و در راستای اهداف نظام عمل کرد و اگر امروز سپاه مورد هجمه دشمنان است بخاطر همین مولفه هاست که قدرت بازدارندگی در منطقه و جهان ایجاد کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه به نقش خبرنگاران در آستانه روز خبرنگار هم اشاره و اظهارداشت: رسالت خبرنگاری مطالبه گری است ولی باید ضمن رعایت تقوا، از حب و بغض به دور بوده و مطالب آن ها منطبق بر واقعیت باشد.

حجت الاسلام سرایی نقد سازنده را از مهم ترین ابزارهای رسانه در مطالبه گری از مدیران دانست و تاکید کرد: هر مدیری باید به رسانه ها بها و میدان بدهد و مدیر انقلابی مدیری است که در راستای حفظ ارزش های انقلاب حرکت کرده و در این خصوص از نقد سازنده استقبال کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها