طرح بسیج همگام با کشاورز در ۵۰ روستای شهرستان اراک در حال اجرا است

مسئول کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان اراک گفت : در سال جهش تولیدطرح بسیج همگام با کشاورز دربیش از ۵۰ روستای شهرستان اراک در حال اجرا می باشد.
کد خبر: ۹۲۶۲۸۲۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سروان پاسدار احمد کمانکش مدیر کانون بسیج مهندسین اراک با بیان اینکه اهداف مهم بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی در سال جهش تولید در قالب نهضت سراسری جهش تولید در سال۹۹ تعریف شده است، اظهار کرد: طرح ملی بسیج همگام با کشاورز یکی از 10 طرح تعریف شده نهضت سراسری جهش تولید است که به صورت جدی در دستور کار بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی قرار دارد.

وی تعداد روستاهای تحت پوشش طرح بسیج همگام با کشاورز شهرستان اراک را بیش از ۵۰ مورد اعلام کرد که تا پایان سال افزایش خواهد یافت و در ادامه گفت: کارشناسان متخصص عضو سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی در بخش های زراعت گندم ،جو ، باغبانی، کلزا و ذرت به صورت مستمر در کنار تولیدکنندگان کشاورزی استان حضور دارند.

مدیرکانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی اراک افزود : افزایش بهره وری در واحد سطح را یکی از اهداف اصلی طرح بسیح همگام با کشاورز برشمرد و اظهار کرد: تمرکز اصلی بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی، ترویج و آموزش با محوریت دانش روز برای کشاورزان و تامین امنیت غذایی کشور می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار