خبرهای داغ:
مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان خبر داد

برگزاری برنامه‌های هفته خبرنگار به صورت مجازی در همدان

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان با بیان اینکه چند برنامه مجازی به مناسبت هفته خبرنگار خواهیم داشت، گفت: از جمله این برنامه‌ها مسابقه خطبه غدیر است که به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۶۲۸۵۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

برگزار برنامه‌های هفته خبرنگار به صورت مجازی در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهرداد حمزه در مراسم تجدید میثاق با شهدا و رونمایی از یادمان شهدای گمنام که به مناسبت هفته خبرنگار در پارک مردم همدان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و هفته خبرنگار با بیان اینکه امسال این هفته را به دو دلیل متفاوت شروع کردیم، اظهار داشت: بیماری کرونا همه معادلات را به هم ریخته است و نمی‌شود کارهایی را که در گذشته به راحتی انجام می‌دادیم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در آستانه هفته خبرنگار با فوت مهدی کاشی قائم مقام روزنامه سپهر غرب، همه ما اصحاب رسانه استان داغ‌دار شدیم و بیماری کرونا او را از ما گرفت، گفت: از مهدی کاشی صحبت کردن سخت است، وی سال‌ها در روزنامه هگمتانه و سپهر غرب تلاش کرد و اینگونه غریبانه رفت.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده بودیم که در هفته خبرنگار اجرا کنیم، اظهار کرد: به دستور ستاد استانی کرونا مبنی بر عدم تجمعات در محل‌های سر بسته برنامه‌ها را لغو کردیم و تنها برنامه اجتماعی ما در فضای باز امروز در کنار یادمان شهدای گمنام پارک مردم اجرا شد.

وی با بیان اینکه چند برنامه مجازی نیز به مناسبت هفته خبرنگار خواهیم داشت، گفت: از جمله این برنامه‌ها مسابقه خطبه غدیر است که به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

حمزه با بیان اینکه یک کلاس آموزشی مجازی تدارک دیده‌ایم، با اشاره به طراحی پوستر هفته خبرنگار گفت: در پوستر هفته خبرنگار سعی شده است که از المان‌های مربوط به حوزه خبرنگاری استفاده شود.

وی افزود: همه ساله خبرنگاران و اصحاب رسانه به دیدار امام جمعه و نماینده ولی فقیه می‌رسیدند که امسال درخواست کردیم در فضای باز در خدمت ایشان باشیم.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان در پایان گفت: امسال ۳۰۰ تمبر یادبود برای همه خبرنگاران آماده شده است که اتفاق خوبی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات