بازدید از کارگاه تولید ماسک در ارزوئیه

امام جمعه شهرستان ارزوئیه به همراه فرمانده سپاه و مدیر آموزش و پرورش ارزوئیه از روند کار تولیدی ماسک بازدید کردند.
کد خبر: ۹۲۶۲۹۱۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ به منظور کنترل بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم و در راستای لبیک به فرمان امام خامنه‌ای مدظله العالی پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران شهرستان با همکاری اداره آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان و هنرجویان رشته‌ی خیاطی هنرستان، ولی عصر (عج) با شعار "به یاری خدا کرونا را شکست میدهیم" اقدام به تولید ماسک کرده اند.

راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک با هدف حفظ سلامتی مردم و لبیک به فرمان امام خامنه‌ای

سرهنگ امام بخش در حاشیه این بازدید به اقدامات انجام شده‌ی نیرو‌های جهادی بسیج در کنترل و مدیریت کرونا در شهرستان پرداخت و اظهار داشت: سپاه و بسیج در تمام عرصه‌های مورد نیاز در صحنه است.

وی با اشاره به نیاز شهرستان به ماسک، با توجه به گسترش شیوع کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم بیان کرد: کارگاه تولید ماسک بسیج توسط نیرو‌های جهادی خواهر راه اندازی شده است و با تولید ۵۰۰ ماسک در روز کار خود را شروع کرده و ان‌شاءالله به ۱۰۰۰ ماسک در روز افزایش پیدا خواهد کرد تا در جهت رفع کمبود‌ها و نیاز‌ها در این ایام یاری رسان مردم باشد.

فرمانده سپاه ارزوئیه در پایان با تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی از مردم در جهت حفظ سلامتی که حتما جهت جلوگیری از گسترش این ویروس از ماسک استفاده شود، ابراز کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد توجه همگان قرار گیرد تا شاهد نابودی این ویروس منحوس باشیم.


فعالیت جهادی خواهران در کارگاه‌های تولید ماسک نمونه بارز انقلابی گری

حجت‌الاسلام سید یوسف منصوری امام جمعه ارزوئیه طی این دیدار و بازدید از روند تولیدماسک، فعالیت جهادی خواهران را جهاد فی‌سبیل‌ا... دانست و با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مدظله العالی که فرمودند: "انقلابی‌گری به حرف نیست، به عمل است. " فعالیت خواهران را طی این چندماه در کارگاه‌های تولید ماسک را نمونه‌ای از انقلاب‌گری دانست.


هر مسئولی در مرحله‌ی خدمتگزاری به مردم و نظام است

آقای تهمتن کریمی رئیس آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه در حاشیه این بازدید بیان کرد: خدمتگزاری به مردم جزو وظایف کوچک آموزش و پروش است و هر مسئولی در مرحله‌ی خدمتگزاری به مردم و نظام است و کارکردن برای رضای خدا دلسردی ندارد.

وی خاطر نشان کرد: خط قرمز ما نظام و مقام معظم رهبری مدظله العالی است و ما خودمان را سرباز ولایت میدانیم ان‌شاءالله بتوانیم در لباس سربازی خدمتگزار ولایت و مردم و پای‌بند به آرمان‌های نظام و انقلاب باشیم.

انتهای پیام/تاراش
ارسال نظرات