مسئول بسیج سازندگی ناحیه قشم :

بسیج سازندگی محور خدمت رسانی به مردم و محرومین است

مسئول بسیج سازندگی ناحیه قشم گفت :بسیج سازندگی محور خدمت رسانی به مردم و محرومین است .
کد خبر: ۹۲۶۲۹۶۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،به مناسبت گرامیداشت هفته شهدای جهادی ، برادر پاسدار اکبر سالاری مسئول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه ناحیه قشم گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری بسیج داشتند.

وی تصریح کرد :بر اساس رهنمودهای ارزشمند رهبرمعظم انقلاب، کار جهادی ، به معنی کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده‌ی هر چه بیشتر از ظرفیت ها برای تحقق محرومیت زدایی و مردم یاری است و در این راستا در بسیج سازندگی ناحیه مقاومت قشم ۵۰ گروه جهادی فعالیت دارند که ساماندهی و تخصصی شدن گروه‌های جهادی و گسترش گفتمان آن در سطح شهرستان قشم از برنامه‌های اصلی فرماندهی محترم ناحیه مقاومت قشم می باشد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه قشم افزود : در حال حاضر در هر قرارگاه تحول محلات دارای یک گروه جهادی فعال و پا به کار تشکیل شده است و با شعار محرومیت زدایی و مردم یاری و خدمات رسانی درحال فعالیت در قرارگاه تحول محلات می باشد.

سالاری در ادامه گفت : بسیج سازندگی ناحیه مقاومت قشم شعار «خدمت‌رسانی برای تحقّق عدالت و پیشرفت» را همگانی کرده است و از تمامی امکانات و ظرفیت ها برای خدمت رسانی به مردم و محرومین استفاده نموده است.
بسیج سازندگی ناحیه مقاومت قشم با کمک گروههای جهادی تعداد ۱۳ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام ره و ۱۰ واحد مسکونی از مددجویان تحت حمایت بهزیستی را شروع به ساخت نموده است که از این تعداد ۳ واحد را تکمیل و به آنها تحویل گردید.

اکبر سالاری در ادامه خاطر نشان کرد :در تاریخ ششم مراد ماه با حمایت های نماینده محترم ولی فقیه در ناحیه سپاه قشم گروه جهادی طلاب تشکیل که همپای با کادر درمانی و پزشکی در بیمارستان قشم درحال خدمت رسانی به بیماران هستند.
از دیگر گروه های نوپای جهادی تشکیل گروه جهادی حفاظت از محیط زیست ( حفاظت از لاکپشت های پوزه عقابی ) می باشد . با تشکیل گروه جهادی حفاظت از محیط زیست، شهرستان قشم در استان هرمزگان پیشتاز می باشد و هیچ جای دیگر در استان هرمزگان گروه جهادی محیط زیست تشکیل نشده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار