خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم از برگزاری کارگاه بداهه نویسی با عنوان "مشق غدیر" در آستانه عید سعید غدیر خم خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۲۹۶۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید محمد حسن یزدی نژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: ترویج فرهنگ علوی، توجه به احادیث و روایات اهل بیت علیهم السلام، ترویج و توجه به ذکر مناقب امیرالمومنین علیه السلام از اهداف برگزاری این رویداد معنوی می‌باشد.

وی با تشکر از هنرمندان خوشنویس استان قم جهت حضور در این برنامه ابراز داشت: در این کارگاه هنری که به همت کانون شهدای بسیج هنرمندان برگزار می‌شود، تعدادی از اساتید خوشنویسی کشور و استان حضور خواهند داشت و روایات و احادیث غدیر و امام علی علیه السلام را با خطوط زیبا نگارش می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام آشنایی جوانان با وقایع غدیر، ترویج فرهنگ علوی و تبرک هنر خوشنویسی با احادیث و روایات حضرت امیرالمومنین علیه السلام را از دیگر اهداف برپایی این کارگاه خوشنویسی ذکر کرد.

یزدی نژاد در پایان ضمن دعوت از علاقه‌مندان تصریح کرد: این کارگاه خوشنویسی روز سه شنبه ۱۴ مرداد ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در محل سازمان بسیج هنرمندان، ابتدای بلوار شهید صدوقی، ساختمان هنر و رسانه شهید ماهرخ برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها