نایب رئیس شورای شهر مشهدمقدس گفت: سال آینده، باغ موزه دفاع مقدس خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۲۶۳۰۱۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حمیدرضا موحدی زاده ظهر امروز در یکصدمین جلسه علنی شورای اسلامی مشهد اظهار داشت: طی سه سال گذشته بیش از ۷۰۰ مصوبه به تصویب رسیده که از این تعداد ۵۳۴ مورد لوایح شهرداری و ۱۱۳ مورد نیز طرح‌های نمایندگان مردم در شورا بوده است.

نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: در این مدت رقمی معادل ۴ هزار و ۵۰ میلیارد تومان تهاتر را عملیاتی کردیم و بدهی خود را به بانک‌ها صفر کردیم. همچنین بیش از ۵ هزار میلیارد تومان از مطالبات بر زمین مانده شهرداری را برای توسعه شهر بازگرداندیم.

موحدی‌زاده بیان کرد: احداث باغ کتاب مشهد و شهر دوستدار کودک، تهیه ۶۰ واگن باقی‌مانده قطار شهری و بازچرخانی آب خاکستری نیز برخی از مصوبات مهم این دوره بوده است. باغ موزه دفاع مقدس نیز سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: سال ۹۹ نیز در حمایت از پیشگیری از شیوع کرونا ده‌ها میلیارد تومان مستقیم و غیرمستقیم هزینه کردیم.

موحدی زاده گفت: به کار گیری بانوان آتش نشان، کمک ده‌ها میلیارد تومانی مستقیم و غیر مستقیم شهرداری در حوزه کرونا مصوبه مبارزه با فساد و سوت زنی از دیگر مصوبات مهم ماست.

وی با اشاره به ۱۷ مرداد و روز خبرنگار اذعان داشت:رسالت خبرنگار آگاهی بخشی اطلاع رسانی انتقاد و شفاف سازی و انعکاس صدای مردم است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها