امام جمعه کوهبنان در جلسه ستاد غدیر:

مساله غدیر وحدت آفرین و عزت آفرین است

امام‌ جمعه کوهبنان :در تمام برنامه ها خصوصا عید غدیر باید زینت و افتخار شیعه و دین مبین اسلام باشیم چرا که مساله غدیر وحدت آفرین و عزت آفرین است .
کد خبر: ۹۲۶۳۰۷۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان  ،  در ابتدای این نشست حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری گفت: عید بزرگ شعیان و عید اکمال دین را در پیش داریم‌ که زنده نگه داشتن غدیر در حقیقت زنده نگه داشتن اسلام است.

وی ادامه داد: از جمله کارهای ارزشمند در روز عید غدیر اطعام دادن است البته با توجه به شرایط خاص و شیوع بیماری کرونا در بحث اطعام بایستی رعایت پروتکل های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد و مومنین به سمت و سوی توزیع سبد کالا حرکت کنند.

امام‌ جمعه کوهبنان خاطر نشان کرد:در تمام برنامه ها خصوصا عید غدیر باید زینت و افتخار شیعه و دین مبین اسلام باشیم چرا که مساله غدیر وحدت آفرین و عزت آفرین است .

وی تاکید کرد: یکی از کارهای ارزشمند تکریم سادات است لذا در صدد هستیم در آستانه عید غدیر هدایای نقدی به سادات نیازمند شهرستان تقدیم کنیم .

حجت الاسلام جعفری ابراز داشت: با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و خیرین توزیع صد بسته غذایی را در دستور کار داریم همچنین دیدار مومنانه با سادات و بزرگان از دیگر کارهای ارزشمند در دهه ولایت است که با توجه به شرایط خاص این مهم امسال به صورت مجازی و تلفنی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: از جمله خصلت های مولای متقیان گذشت و بخشش دیگران بود در این ایام مبارک به واسطه وجود ارزشمند مولای متقیان سعی کنیم دیگران را مورد بخشش قرار دهیم و در راستای برقرای صلح و صفا گام برداریم .

 

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین  ابوطالب هنرهوده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کوهبنان تاکید کرد: در شرایطی که دشمنان در صدد هستند تا نام و یاد ائمه اطهار را کم‌رنگ‌کنند تلاش کنیم که نام زیبای ائمه اطهار را بروی فرزندان خود بگذاریم.

وی خاطر نشان کرد: باید به خود ببالیم که مردم ایران اسلامی نام پیامبران ، ائمه اطهار و فرزندان آنان را بیشتر از سایر اسم ها برای نامگذاری کودکان خود بر می گزینند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان ابراز داشت: جا دارد در این ایام از کسانی که نام مولای متقیان و القاب ایشان را دارند با اهدای هدیه از آنان تجلیل کنیم.

 

ارسال نظرات