خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان:

استان همدان در زمینه اقلام بهداشتی در مقابله با کرونا خودکفا است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان با بیان اینکه ما در ارتباط با همه اقلام بهداشتی که نیاز هست در مقابله با کرونا مردم استفاده کنند در استان خودکفا هستیم، گفت: در بعضی اقلام به استان‌های هم جوار کمک می‌کنیم.
کد خبر: ۹۲۶۳۰۷۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲

استان همدان در زمینه اقلام بهداشتی در مقابله با کرونا خودکفا استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ظاهر پورمجاهد در نشست خبری کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا با بیان اینکه در استان وحدت، انسجام و ارتباط خوبی وجود دارد، اظهار داشت: در خصوص اقدامات و اثرگذاری ستاد کرونای استان به ریاست استاندار محترم، دستگاه قضایی، دستگاه اجرایی، نمایندگان مجلس، قوه مقننه، علما و بزرگان، متدینین و مومنین همه در ارتباط با اجرای سیاست‌های ستاد کرونا یک دست همکاری دارند و همین همکاری باعث شده که استان همدان به عنوان استان نمونه در ابعاد مختلف در کشور مطرح شود.

وی با بیان اینکه ما به خاطر نعمت وجود شهروندان در استان و در کشور در مقابل حوادث کشور ایستادگی کرده‌ایم، افزود: امیدواریم در مقابل ویروس کرونا با کمک مردم این بلا را پشت سر بگذاریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان عنوان کرد: اصحاب رسانه توانستند با اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی شرایطی را ایجاد کنند که ما در ارتباط با استفاده از ماسک، اجرای طرح فاصله‌گذاری و اجرای پروتکل‌های بهداشتی از متوسط کشور جلوتر باشیم.

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی حدود ۱۵ جلسه کارشناسی شده برگزار شده است، اظهار کرد: واحدها رصد شدند و تلاش این است که تمام امکانات استان را به کار بگیریم که در بخش تولید و اشتغال و سرمایه‌گذاری فعالیت داشته باشیم.

پورمجاهد با بیان اینکه ما در ارتباط با همه اقلام بهداشتی که نیاز هست در مقابله با کرونا مردم استفاده کنند در استان خودکفا هستیم، گفت: در بعضی اقلام به استان‌های هم جوار کمک می‌کنیم .

وی با بیان اینکه حدود ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به استان ابلاغ شده است، ابراز داشت: تلاش می‌کنیم به زودی با تزریق این تسهیلات واحدهای تولیدی را سرزنده و شاداب داشته باشیم که بتوانند در مسیر اقلام بهداشتی مبارزه با کرونا ادامه کار را به نحو احسن داشته باشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات