مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در گفت وگو با «بسیج» خبر داد

اجرای طرح شیفت ایثار در کارخانجات استان زنجان/توزیع 2000بسته معیشتی در فاز نخست مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه

مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان از اجرای طرح شیفت ایثار در کارخانجات استان زنجان خبر داد وگفت:درآمد حاصل ازاین اقدام خداپسندانه در جهت کمک به آسیب دیدگان معیشتی از کرونا اختصاص می‌یابد.
کد خبر: ۹۲۶۳۱۰۳
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲

یحیی احمدی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با بیان اینکه طرح شیفت ایثارهمزمان با سراسر کشور از امروز در استان زنجان آغاز می شود،اظهارداشت:برنامه همزمان ضدعفونی وپاکسازی محیط کارخانجات بزرگ صنعتی استان با عنوان شیفت ایثار توسط بسیجیان شهرستان،سپاه ناحیه وگردان عملیاتی جنگ نوین تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح از عید قربان تا عید غدیر اجرا می شود، افزود:‌این رزمایش در قالب نهضت تعاون و احسان با همت مومنانه کارگران در شرکت‌ها و کارخانجات استان زنجان به اجرا در خواهد آمد.

 

مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان هدف از اجرای شیفت ایثار را احیای فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در سنگر تولید و خدمت عنوان کرد وافزود:این طرح در قالب دوعنوان ایثار برای کارگران ودست یاری گر برای کارفرمایان برگزار می شود.

 

احمدی از توزیع 2هزار بسته معیشتی در فاز نخست مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه به نیازمندان خبر داد ویادآور شد:در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه نیز بیش از 3500بسته معیشتی وارزاق عمومی تقدیم جامعه هدف شد.

 

گفتنی است طرح شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه صبح امروز در استان همزمان با سراسر کشور با محوریت شرکت ایران ترانسفو برگزار می‌شود.

ارسال نظرات