اهدای ۴ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند درگزی

رئیس کمیته امداد درگز گفت: با کمک خیرین شهرستان موفق شدیم ۴ سری جهیزیه به ارزش مجموعا ۳۰ میلیون تومان را تهیه کرده و در اختیار نوعروسان نیازمند درگزی قرار دهیم.
کد خبر: ۹۲۶۳۲۰۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
صادق اکبری؛ در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، عنوان کرد: باید سیره عملی ما در مراسمات شادی اهل بیت علیهم السلام به گونه‌ای باشد که عشق و محبت ائمه را در دل‌های مردم نهادینه کنیم؛ اهدای جهیزیه در چنین روزی مصداق یکی از همین اقدامات عملی است.

وی تبیین کرد: با همراهی و کمک خیرین شهرستان و بانوان فعال در مرکز نیکوکاری محبان حضرت مهدی (عج) موفق به تهیه ۴ سری جهیزیه به ارزش مجموعا ۳۰ میلیون تومان شدیم که در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، تعدادی جهیزیه نوعروسانی که برای نیاز‌های اولیه تشکیل زندگی خود دچار مشکل هستند اهدا شد.

رئیس کمیته امداد درگز گفت: البته این جهیزیه‌ها معمولا در طول سال و در مناسبت‌های مختلف توسط این مرکز و سایر خیریه‌ها و نهاد‌های حمایتی شهرستان به نوعروسان اهدا می‌شوند؛ علاوه بر این‌ها توزیع غذای گرم در مناطق ضعیف و کم بضاعت، توزیع سبد‌های غذایی و اقلام معیشتی از جمله دیگر اقدامات است.

اکبری خاطرنشان کرد: به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر برنامه‌های خوبی از جمله توزیع گوشت قربانی و سبد‌های غذایی در دست دستور کار قرار گرفت که امیدواریم مردم عزیز، مطابق گذشته ما را در راه کمک به محرومین شهرستان یاری کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها