خبرهای داغ:
به همت حوزه مقاومت حضرت مریم (س) ناحیه امام رضا برگزار شد.

رزمایش همدلی مؤمنانه در دهه ولایت

با توجه به آغاز مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه در سطح بسیج، پایگاه‌های خواهران حوزه حضرت مریم (س) نیز با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و کمک‌های بسیجیان پایگاه‌ها اقدامات خیرخواهانه خود در جهت جمع آوری کمک‌های مردمی و توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان را آغاز کردند.
کد خبر: ۹۲۶۳۲۵۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، باتوجه به ادامه پیداکردن شرایط بحرانی به وجود آمده برای عموم مردم، دوره دوم کمک مومنانه در حوزه‌ی حضرت مریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با کمک جهادی خواهران پایگاه‌های شهید ناجی، زهرای مرضیه، نرجس، ام ابی‌ها، یاس نبی، حضرت فاطمه آغاز شد.

این کمک مومنانه دارای سه مقطع زمانی است که مقطع اول (اعیاد قربان تا غدیر)، مقطع دوم (دهه اول محرم) و مقطع سوم (دهه آخر ماه صفر)خواهد بود.
 
در این عملکرد مومنانه پایگاه‌های حوزه حضرت مریم تلاش می‌کنند تا بنا به منطقه جغرافیایی تعداد دقیق خانوار‌های نیازمند را شناسایی کنند و کالا‌هایی شامل کارت هدیه، بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر، پوشاک و کفش، ماسک، خریدلوازم خانگی، پرداخت اجاره بهابه خانواده‌ها عرضه کنند.

همچنین با توجه به موج جدید کرونا،پایگاه‌های حوزه حضرت مریم شروع به دوخت دوره جدید ماسک با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی کردند.

انتهای پیام/ خسروی
ارسال نظرات