فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) رودان از پخت هشت هزار پرس غذای گرم توسط بسیجیان جهادگر رودان در روز عید سعید غدیر خم خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۳۴۹۸
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶

فضل‌الله قاسمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رودان با بیان اینکه بیش از هزار بسیجی در شهر رودان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون با انجام فعالیت‌های مختلف در راه مبارزه با کرونا به یاری نیازمندان شتافتند، گفت: هم‌اکنون که عید امامت و ولایت فرا رسیده آنها عزم خود را برای پهن کردن سفره اطعام نیازمندان جزم کرده‌اند.

وی افزود: با یاری خیرین بسیحان جهادگر رودان باری دیگر آنان آستین همت را بالا زده و در روز عید سعید غدیر خم با پخت هشت هزار پرس غذای گرم و توزیع آن بین نیازمندان این عید بزرگ شیعیان را گرامی می‌دارند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) رودان اظهار داشت: این جوانان جهادگر توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی شامل هشت نوع اقلام مختلف را نیز در دهه امامت و ولایت در برنامه خود دارند.

وی در ادامه به فعالیت بسیجیان جهادگر حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق علیه‌السلام رودان در حوزه ساخت منازل نیازمندان نیز اشاره کرد و گفت: با یاری خداوند متعال در این روزهای سخت کرونایی هشت گروه جهادی بسیجی به یاری محرومان شتافتند و موفق به تعمیر، مرمت و احداث چندین منزل نیازمند رودان شدند.

قاسمی از فعال‌سازی مجدد کارکاه ماسک‌سازی با توجه به موج کرونا در شهرستان خبر داد و افزود: خیاطی قرارگاه تحول محله زنگزان رودان با فعالیت بانوان بسیجی جهادگر باری دیگر با طنین‌انداز کردن صدای دلنشین چرخ‌های خیاطی خود به جنگ این ویروس منحوس خواهند رفت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) رودان در پایان، نورافشانی آسمان شهر در ۱۶ پایگاه بسیج، برپایی مسابقه نقاشی با موضوع غدیر، برگزار مسابقه کتاب‌خوانی مجازی غدیر و همچنین برپایی جشن‌های غدیر به‌صورت مجازی را دیگر برنامه‌های شاخص بسیجیان رودان در هفته امامت و ولایت تا روز عید سعید غدیرخم عنوان کرد.

ارسال نظرات