خبرهای داغ:
حجت الاسلام مجیدی گفت: رسالت رسانه انقلابی است که با قلم های روشنگر خود ابتدا از تحریف انقلاب جلوگیری کرده و سپس با تحریم ها مبارزه کند.
کد خبر: ۹۲۶۳۵۴۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ظهر امروز حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین به همراه علی محمدپور مدیر روابط عمومی این اداره کل به مناسبت هفته خبرنگار با مجموعه خبرگزاری بسیج قزوین دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام مجیدی در این دیدار بیان کرد: روز خبرنگار بیش از آنکه شامل همه اهالی رسانه شود به خبرنگاران و رسانه های انقلابی مرتبط است چرا که خبرنگار انقلابی در مسیر اعتلای انقلاب قدم برداشته و این روز مربوط به خبرنگاران انقلابی است که دغدغه مند مشکلات مردم بوده و در انعکاس این مشکلات به مسوولان تلاش می کنند.

وی گفت: امید است رسانه های انقلابی در حوزه تبیین و روشنگری و کمک به انقلاب تلاش کرده و در این راستا با قدم های ثابت و حکیمانه در مقابل تحریف گران قاطعانه بایستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: در طول تاریخ اسلام، انسان های وارسته زیادی برای آگاهی، علم و دانایی که منجر به بندگی خدا شود تلاش کرده اند که این امر بهانه خلقت است و افراد زیادی بوده اند که با این هدف دشمن بودند و از همین رو ابتدا به تحریف و سپس به تحریم شخصیت های بزرگ همچون پیامبر و همچنین دین مبین اسلام پرداخته اند.

حجت الاسلام مجیدی با اشاره به اقدامات یزیدیان در دوران امامت امام حسین و روز عاشورا عنوان کرد: اگر در کربلا سیدالشهدا(ع) توسط دشمن تحریم شد به این دلیل بود که آنها توانستند ابتدا با قلم و نامه هایشان سیدالشهدا(ع) را تحریف کرده و با جنگ طلب جلوه دادن امام حسین(ع)، ایشان را تحریم نمایند.

وی با اشاره به جمله مقام معظم رهبری مبنی براینکه اگر جریان تحریف شکست بخورد جریان تحریم نیز حتما شکست خواهد خورد افزود: این سخن مقام معظم رهبری ریشه در تاریخ دارد و این یادآوری تاریخ ماست چرا که ما فراموش کرده ایم که دشمن قبل از اینکه شیعه را مورد هدف قرار دهد، ابتدا اصل اسلام را تحریف کرده و این رسالت رسانه انقلابی است که با قلم های روشنگر خود ابتدا از تحریف انقلاب جلوگیری کرده و سپس با تحریم ها مبارزه کند.

این مسوول با اشاره به جایگاه وقف در انقلاب اسلامی تصریح کرد: وقف و بقاع متبرکه از مولفه های جداناشدنی انقلاب اسلامی است. موقوفات همیشه یاریگر دین بودند و امیدواریم قلم خبرنگاران در حوزه وقف که متعلق به انقلاب است، مبین جایگاه وقف باشد.

در ادامه حسین بروجردی مسوول روابط عمومی سپاه استان ضمن تقدیر از تعامل اوقاف استان با سپاه گفت: روابط عمومی سپاه استان و مجموعه خبرگزاری بسیج قزوین، همواره در تعامل با اوقاف استان بوده و اطلاع رسانی به هنگام و درست، از ویژگی های خبرگزاری بسیج قزوین می باشد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها