مدیر کمیته امداد خلیل آباد:

۱۴۳ دام قربانی برای نیازمندان خلیل آباد ذبح شد

مدیر کمیته امداد خلیل آباد گفت: در عید قربان ۱۴۳ دام قربانی شامل یک رأس گاو و ۱۴۲ رأس گوسفند با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی ذبح و در اولین فرصت بین بیش از ۲ هزار نیازمند شهرستان خلیل آباد توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۳۵۹۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
محمدرضا حسین پور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در خراسان رضوی، با تأکید بر اهتمام این نهاد برای ذبح گوسفند و توزیع گوشت گرم در بین خانوار نیازمند در روز عید سعید قربان، اظهار داشت: ذبح قربانی در روز عید سعید قربان از اعمال مستحب مؤکد دین مبین اسلام است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۴۳ راس دام سبک و سنگین در این شهرستان ذبح شد و در بین نیازمندان توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام پروتکل‌های بهداشتی در ذبح و بسته بندی رعایت شده است.

مدیر کمیته امداد خلیل آباد با اشاره به اینکه یک رأس گاو و ۱۴۲ رأس گوسفند با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان توسط خیرین ذبح شد، تصریح کرد: ۱۷ مرکز نیکوکاری در هفتخانه، نصرآباد، نقاب، ابراهیم آباد، دهنو، میرآباد، ارغا، سعدالدین، کاهه، مزده، حسین آباد، جابوز، مهدی آباد، محمد آباد و شهر‌های کندر و خلیل آباد در ذبح دام و توزیع گوشت همکاری دارند.

وی با تاکید بر اینکه گوشت ذبح شده بین بیش از ۲ هزار نفر نیازمند در شهرستان خلیل آباد توزیع می‌شود، اذعان کرد: نظارت بهداشتی بر ذبح دام‌های قربانی نیز توسط کارشناسان و متخصصین دامپزشکی و رعایت موارد بهداشتی توسط شهرداری هاو دهیاری برخی از روستا‌ها انجام شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها