خبرهای داغ:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی:

تلاش در راستای نهضت "جهش تولید" بزرگترین معروفی است که باید دنبال شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی گفت: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نهضت جهش تولید بزرگترین معروفی که در سال 99 باید دنبال شود، تلاش در راستای نهضت جهش تولید، تشویق افراد به این سمت و رفع مشکلات این حوزه است.
کد خبر: ۹۲۶۳۶۴۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی و فرمانده سپاه انصار الرضا (ع)  امروز در نخستین نشست کمیته فرهنگ سازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، گفت: برنامه های کلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سال 99  حول چند سیاست کلان انجام می شود.

 وی، یکی از سیاست های کلان ستاد را جهاد اقتصادی و فرهنگی دانست و گفت: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر "نهضت جهش تولید" بزرگترین معروفی که در سال 99 باید دنبال شود؛ نهضت جهش تولید، تشویق افراد به این سمت و رفع مشکلات این حوزه است.

سردار قاسمی، با بیان اینکه وظیفه ستاد تبلیغ، ترویج و مطالبه گری فرمایشات مقام معظم رهبری است، افزود: باید مطالبه گری ما از مشکلات کشور به صورت جدی و برحق همچون روش مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه باشد.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ما در ستاد مطالبه گری را با تذکر لسانی دنبال می کنیم، گفت: ماموریت بسیج، طلایداران و یاوران امر به معروف و نهی از منکر تذکر لسانی در قالب مطالبه گری رفع مشکلات و مسائل استان  را از استاندار، فرماندار و مدیران کل ادارات است.

  دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی بر استفاده از بستر فضا مجازی در ترویج امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و افزود: امروز فضا مجازی برای جونان جذابیت دارد لذا ستاد مرکزی امر به معروف استان بایستی از ظرفیت رسانه ها، شبکه های اجتماعی، گروه ها خانوادگی و ایجاد سایت های نهاد انقلابی در این بستر استفاده شود.

سردار قاسمی با اشاره به آغاز دهه امر به معروف و نهی از منکر از اول محرم، عنوان کرد:  باید در این ایام فضاسازی ها به سمتی برود تا در راستای رزمایش کمک مومنانه که در این مدت در استان در حال برگزاری است نذورات مردم ولایتمدار استان بتوان به این سمت در کمک به نیازمندان هدایت شود.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: گام دوم رزمایش کمک مومنانه در استان در سه مرحله در دهه امامت و ولایت، دهه اول محرم و دهه پایانی ماه صفر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در نشست های شهرستانی ستاد بر توجیه مبلغین در راستا مطالبه گری موضوع اقتصادی و پرداختن به امر به معروف و نهی از منکر حقیقی تاکید شده، افزود: در نشستی که با مداحان برگزار شد مقرر شد تا در بیان اشعار،  مداحی و  سخنرانی خود در ایام محرم به ترویج حقیقی امر به معروف و نهی از منکر بپردازند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری آموزش های گروهی ستادهای شهرستانی امر به معروف استان، افزود: متاسفانه در زمینه جذب و به کار گیری افراد کمتر کار شده که می طلبد شهرستانها در این زمینه اقدامات خوبی انجام دهند؛ البته برخی شهرستانها در این زمبنه خوب عمل کردند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیج و سپاه استان همکاری لازم را با ستاد امر به معروف و نهی از منکر دارد، تصریح کرد:  لازم است تا مطالبه گری ها از شخص استاندار، فرماندار و مدیران کل برای احصاء مشکلات استان در زمینه فروش محصولات کشاورزی و آبرسانی انجام شود.

 انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها