مسئول حوزه هنری بسیج دانشجویی کشور مطرح کرد

الگوسازی؛ مهم‌ترین هدف جشنواره ققنوس

دبیر کل جشنواره‌های بسیج دانشجویی کشور الگوسازی را هدف مهم این جشنواره دانست و اضافه کرد: ما به دنیال الگوسازی  مثل شهید آوینی هستیم.
کد خبر: ۹۲۶۳۶۵۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  توکلی مسئول حوزه هنری بسیج دانشجویی کشور پیش از ظهر امروز در پنجمین نشست خبری برگزاری جشنواره ققنوس استان، با بیان اینکه این جشنواره ۵ سال در حال برگزاری است، گفت: این جشنواره با رویکرد پرورش دانشجوی هنرمند متعهد در حال فعالیت است.

توکلی با بیان این مطلب که جشنواره ققنوس، جدی‌ترین جشنواره در حوزه دانشجویی است، افزود: امسال پنجمین دوره اش در سراسر کشور برگزار شده است.

دبیر کل جشنواره‌های بسیج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: این جشنواره برای عموم دانشجویان می‌باشد و تعاملاتی در راستای برگزاری این جشنواره با اقشار داشتیم.

مسئول حوزه هنری بسیج دانشجویی کشور در ادامه با تاکید بر اینکه جشنواره ققنوس اولین جشنواره‌ای است که انجمن‌های متشکل  از برگزیدگان راه اندازی می‌کند، گفت:جشنواره ققنوس در راستای کاردسازی، الگوی سازی، توانمند سازی و پرورش نیروی متعهد هنرمند فعالیت می‌کند.

توکلی با اظهار به اینکه جشنواره ققنوس عرصه را برای معرفی برگزیدگان در کشور ایجاد می کند، به محور اصلی این جشنواره پرداخت و افزود: نقش آفرینی و مسئله محوری ، از محورهای این جشنوراه است که مسائل جامعه در هر بخشی شناسایی و آثار در جشنواره پرداخت و تولید  می‌شود.

دبیر کل جشنواره‌های بسیج دانشجویی کشور الگوسازی را هدف مهم این جشنواره دانست و اضافه کرد: ما به دنیال الگوسازی  مثل شهید آوینی هستیم.

به گفته توکلی یکی از مسائل مهمی که  در جشنواره ققنوس به آن اشاره شده است، بین المللی شدن آن است. این مسئول دانشجویی ادامه داد: در تلاش هستیم تا این جشنواره را در سطح دانشگاه‌های جهان اسلام برگزار کنیم.

مسئول حوزه هنری بسیج دانشجویی کشور در بخش‌های پایانی خود با بیان اینکه جشنواره ققنوس جریان ساز است، یادآور شد: این جشنواره به دنبال جریان سازی هنری بوده و برگزیدگان به ارگان‌های مختلف فرهنگی و هنری معرفی میشوند تا به تولید محتوای هنری بپردازند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار