تهیه کننده رسانه ملی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: باید در عرصه هنر هم کار جهادی و انقلابی صورت بگیرد چرا که کشور دچار یک ولنگاری هنری شده و در این عرصه دانشجویان هنرمند بسیجی می‌توانند راه برون رفت از این مشکل باشند.
کد خبر: ۹۲۶۳۶۵۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
باید در عرصه هنر کار جهادی و انقلابی صورت بگیرد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، دکتر پرویز فارسیجانی از تهیه کنندگان رسانه ملی پیش از ظهر امروز در پنجمین نشست خبری برگزاری جشنواره ققنوس استان با اشاره به اینکه اصلی‌ترین قشری که میتواند در خیزش هنر متعهد موثر باشد قشر دانشجو و دانشگاهی است، گفت:  حضور دانشجویان متعهد پرتلاش و پر انگیزه در هر جا باعث خیر و برکت شده است.

مدرس حوزه هنری با بیان این مطلب که نیاز به یک خیزش و جهش در حوزه هنری داریم، افزود: می‌بایست هنر انقلاب اسلامی را به عنوان یک هنر الگو به دنیا معرفی کرد چرا که هنر پیام رسان معارف انقلاب است.

فارسیجانی در ادامه با اشاره به اینکه امروزه  عرصه ارتباطات حرف اول دنیا را می‌زند، خاطرنشان کرد:  امروز رسا‌ترین  پیام در جنگ نرم، هنر بوده، که متاسفانه در این زمینه کم کاری صورت گرفته است.

این تهیه کننده رسانه ملی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: باید در عرصه هنر هم کار جهادی و انقلابی صورت بگیرد چرا که کشور دچار یک ولنگاری هنری شده و در این عرصه دانشجویان هنرمند بسیجی می‌توانند راه برون رفت از این مشکل باشند.

این مدرس حوزه هنری با اظهار به اینکه بسیج و سپاه در عرصه‌های مختلفی موفق عمل کردند، خواستار شد: در عرصه هنری هم که یک عرصه پرمخاطب و تاثیرگذار است، دانشجویان بسیجی بعنوان افسران و سربازان جنگ نرم ورود پیدا کنند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها