نماینده مردم ساوه و زرندیه در در مراسم آئین تجلیل از خبرنگاران ساوجی گفت:
حجت الاسلام والمسلمین محمد سبزی نماینده مردم شریف ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در مراسم آئین تجلیل از خبرنگاران ساوجی گفت: خبرنگاری ،خبر و مخبر مهم هست تا بتوان به آن اتکا نمود،طبق آیات قران کریم هیچ خبری را همینطوری نمی شود پذیرفت.خبرنگار میتواند اتحاد بین مردم باشد و میتواند بین مردم تفرقه بیندازد وحتی میتواند جلوی یک جرم و یا یک حادثه را جلوگیری نمایند.
کد خبر: ۹۲۶۳۹۱۵
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه حجت الاسلام والمسلمین محمد سبزی نماینده مردم شریف ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در مراسم آئین تجلیل از خبرنگاران ساوجی گفت: خبرنگاری ،خبر و مخبر مهم هست تا بتوان به آن اتکا نمود،طبق آیات قران کریم هیچ خبری را همینطوری نمی شود پذیرفت.خبرنگار میتواند اتحاد بین مردم باشد و میتواند بین مردم تفرقه بیندازد وحتی میتواند جلوی یک جرم و یا یک حادثه را جلوگیری نمایند.

وی گفت:بزرگترین کار خبرنگاران مطالبه گری است که با مطالبه گری میتوانند مسئولین را وادار به کار نمایند و خبرنگاری یک چشم بیدار در جامعه می باشد.

این مقام مسئول ادامه داد:خبرنگار بایدشهامت داشته باشد و چیزی که حق هست را بیان کند شاید در کوتاه مدت به ضرر باشد ولی در اینده مطمئنا به نفع منافع ملی می باشد.

سبزی افزود:نقد منصفانه داشته باشیدنه اینکه تخریب داشته باشید اگر نقد منصفانه باشد برای جامعه مفید خواهد بود ولی اگر غیر منصفانه باشد به ضرر جامعه می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات