نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: مسئولان موظف هستند که تا آخرین قطره خون در مسیر آرمان‌های شهدا گام بردارند همانطور که شهدا از راه امام حسین(ع) پیروی کردند. 
کد خبر: ۹۲۶۴۰۳۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنگرود، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز با حضور در گلزار شهدای شهر شلمان به‌مناسبت سالگرد شهادت سردار مرتضی حسین‌پور اظهار داشت: امروز بر سر سفره شهدا نشستیم و لازم است که از سیره شهدا و نوع رفتار و زندگی آنان درس بگیریم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه مسئولان نظام اسلامی، راهی که شهیدان رفتند را استوار نگه داشته و حفظ کنند افزود: مسئولان موظف هستند که تا آخرین قطره خون در مسیر آرمان‌های شهدا گام بردارند همانطور که شهدا از راه امام حسین(ع) پیروی کردند. 

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه شهید حسین‌پور نیز خود را به کاروان امام حسین(ع) رساند و جان خود را در این راه فدا کرد اظهار داشت: بصیرت و صلابت شهید حسین‌پور در اطاعت از منویات رهبر معظم انقلاب ستودنی بود البته همین بصیرت شهدا موجب جاودانگی آنها شد.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان به تلاش شهدا برای شناخت رهبر زمان اشاره کرد و افزود: بینش، بصیرت و اخلاص از جمله ویژگی‌های بارز شهداست و نیت‌های درونی خداوند متعال اهمیت دارد.

امام جمعه رشت با اشاره به آگاهی رهبر معظم انقلاب نسبت به عظمت شهدا خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود همواره به اخلاص و بی‌ادعا بودن شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید داشتند البته این شهید بزرگوار نیز برای خداوند کار می‌کرد و هدف الهی داشت و مسیرش را با اخلاص انتخاب می‌کرد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان تصریح کرد: امروز جوانانی داریم که با یک اشاره کوچک از سوی رهبر معظم انقلاب در عرصه حاضر می‌شوند و مقام معظم رهبری را درک می‌کنند و این بزرگترین نعمت خداوند به این ملت است که جوانان رهبرشان را درک می‌کنند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه شهدا در دنیا و آخرت عزتمند شدند افزود: بر ما لازم است که در راه شهدا گام برداریم و راه آنان را ادامه دهیم و گفتار، رفتار و اعمال خود را به گونه‌ای تنظیم کنیم که شهدا از ما رضایت داشته باشند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه امروز شهید حسین پور نه‌تنها به ملت ایران بلکه به تمام اسلام، آزادی‌خواهان و جبهه مقاومت در جهان اسلام تعلق دارد گفت: شهدا موجب عزتمندی ایران اسلامی و فاتح دل‌ها شدند و امروز می‌بینیم که اخلاص چگونه امور را به سرانجام می‌رساند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان عنوان داشت: عزت و ذلت به‌دست خداست اما اگر از خود گذشتیم و تنها برای رضای خداوند کار کردیم به همه خواسته‌ها و اهدافمان می‌رسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات