یک هزار و ۳۱۳ بسته کمک معیشتی توسط توسط کمیته خادمین‌الشهدا سپاه قدس گیلان در این استان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۶۴۰۴۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت, یک هزار و ۳۱۳ بسته کمک معیشتی ظهر امروز توسط توسط کمیته خادمین‌الشهدا سپاه قدس گیلان در این استان توزیع شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران با اشاره به مشارکت گروه‌های جهادی سازمان اردویی وراهیان نور این نهاد در راستای اجرای طرح نهضت احسان و تعاون اظهار داشت: ارزش ریالی هرکدام از  بسته‌های توزیع شده  معادل 3 میلیون ریال است.

سردار محمد عبدالله‌پور با اعلام اینکه نهضت احسان و تعاون در استان گیلان طی سه مرحله انجام می‌شود عنوان داشت: دهه ولایت, دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر زمان‌های پیش‌بینی شده برای اجرای نهضت احسان و تعاون است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای لزوم اجرای جدی رزمایش کمک مومنانه در سراسر کشور اظهار داشت: سازمان اردویی و راهیان نور سپاه قدس گیلان امروز یک هزار و 313 بسته کمک معیشتی را در میان نیازمندان توزیع می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی با بیان اینکه نهضت احسان و تعاون تا پایان زمان شیوع کرونا ادامه خواهد داشت تصریح کرد: سپاه قدس گیلان کمک‌رسانی به نیازمندان را جزء وظایف ذاتی خود می‌داند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات