خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار:

توزیع ۲۴۰۰ بسته معیشتی و ۲۰ رأس گوسفند بین نیازمندان شهرستان برخوار در مرحله دوم کمک مومنانه

سرهنگ شفیعی گفت: تا کنون بیش از ۲۴۰۰ بسته معیشتی و ۲۰ رأس گوسفند بین نیازمندان شهرستان برخوار در نهضت کمک مومنانه توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۶۴۲۱۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، سرهنگ پاسدار محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار در حاشیه آئین توزیع مرحله دوم بسته های معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه گفت: طرح مواسات و کمک مومنانه با فرمان مقام معظم رهبری از نیمه شعبان تا پایان ماه مبارک رمضان انجام شد، که ۹ هزار بسته معیشتی و سبد غذایی بین نیازمندان شهرستان برخوار در آن مرحله توزیع شد.

وی افزود: مرحله دوم که باز هم مقام معظم رهبری فرمودند ممکن است کسانی از قلم افتاده باشند و بر روی مفید بودن این طرح تاکید کردند، ما با همکاری بسیج محلات، ائمه جمعه، خیرین و مردم با محوریت امام جمعه های شهرستان بحث مرحله دوم کمک به نیازمندان را در دستور کار قرار دادیم که در این مرحله در سه مقطع این اقدام را انجام خواهیم دادیم.

سرهنگ شفیعی تصریح کرد: مقطع اول از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم، مقطع دوم دهه اول محرم و مقطع سوم سوم دهه آخر صفر خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار اعلام کرد: در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه (مرحله دوم) ۲۴۰۰ بسته معیشتی و سبد غذایی تا امروز توزیع کرده ایم؛ همچنین بیش از ۲۰ راس گوسفند تحت عنوان اطعام علوی توزیع بین نیازمندان شهرستان برخوار و آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا توزیع شده است.

ارسال نظرات